Tereza pomáhá strategickému rozvoji značek a buduje (love)brandy. Je přední seniorní marketérka agentury Kindred a s rozvojem pomáhala klientům zvučných jmen jako Moneta Money Bank, LG, Raiffeisenbank, NN Česká republika, Česká spořitelna nebo Sunar. Vedla také marketingový tým 4 zemí CEE regionu v Bonami. V rozhovoru se s námi podělila mimo jiné o to, jak pracovat s daty a jak značky zaspaly digitální inovaci.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Terezou Kučerovou.
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 2 minuty.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.