Ondřej nás nechal nahlédnout pod pokličku marketingu investiční platformy Portu poměrně hluboko, abychom pochopili, jak je možné, že i přes značnou nedůvěru Čechů ve finanční subjekty má Portu více než 200 000 klientů a noví stále přibývají.
Ondřeje jsme se například zeptali:
Pokud se chcete dozvědět, jak v Portu využívají recyklovaný obsah, jaká sociální síť jim nejlépe funguje nebo třeba jak probíhala spolupráce s Kovym, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Ondřejem. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Ondřejem Karanským.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 27 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.