David a Jarda s námi rozebrali výsledky unikátní české studie zaměřené na slevy v e-shopech a podělili se o praktické know-how, které může změnit váš pohled na „výhodné ceny“. Podívali jsme se na to, jaký je reálný dopad častých slevových akcí na obrat a marže a jak správně určit výši slevy podle dat. Oba pánové nám také poradili, jak vybrat produkty, na které slevy dávat, aby přinášely maximální efekt.
Co jsme se během rozhovoru například dozvěděli:
Pokud chcete také zjistit, jak se vyhnout „slevové spirále“ a jestli je to vůbec možné, pusťte si sestřih povídání Josefa s Davidem a Jardou. Chcete-li si jejich rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky ohledně jejich vlastních zkušeností najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Davidem a Jardou.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Zkrácený sestřih trvá 1 hodinu a 11 minut, celý díl 1 hodinu a 38 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.