Tomáš se toho nebál a popsal nám začátky firmy, jejich přešlapy i úspěchy. Vysvětlil, proč ke každému produktu vytvářejí vlastní příběh, a nechal nás nahlédnout do brand manuálu Angry Beards. Rozpovídal se o významu pražské kamenné prodejny i o B2B spolupráci.
V rozhovoru s Tomášem zaznělo například:
Pokud chcete zjistit také to, koho v Angry Beards od začátku poslouchají nebo co je pro jejich produkty klíčové, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Tomášem. Chcete-li si jejich rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Tomášem Čechem.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 2 minuty.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Helena nám prozradila, jak zařadit uživateli vytvořený obsah (UGC) do vašeho marketingu a jak vám s tím mohou pomoci UGC tvůrci. Ukázala spoustu konkrétních příkladů a přidala své osobní zkušenosti z pohledu UGC tvůrce i firmy. Vysvětlila také, proč mnoho značek přistupuje k UGC marketingu špatně.
V rozhovoru s Helenou zaznělo například:
Pokud chcete zjistit také to, u kterých produktů funguje UGC opravdu skvěle nebo podle čeho UGC tvůrce vybírat, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Helenou. Chcete-li si jejich rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Helenou Szostkovou.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 7 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Honza se s námi podělil o zkušenosti z oblasti maskotů opravdu do detailů. Vysvětlil, kdy bude maskot fungovat a kdy ne, pro koho je vhodný a jak maskota správně využít. Ukázal příklady úspěšných i neúspěšných maskotů a prozradil 3 hlavní kroky k potenciálnímu zdaru.
V rozhovoru s Honzou zaznělo například:
Pokud chcete zjistit také to, jak vybrat vhodnou postavu nebo jak úspěch maskota vyhodnocovat, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Honzou. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Janem Coufalem.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 15 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Michaela se rozpovídala o nové éře copywritingu v Komerční bance, který jde ruku v ruce se SEO a přináší díky tomu skvělé výsledky. Vysvětlila nám, jak vznikal copy style guide, ukázala nástroj, který jí pomáhá ke správnému tónu komunikace, a prozradila, proč se články KB drží na předních příčkách vyhledávání.
V rozhovoru s Míšou zaznělo například:
Pokud chcete zjistit také to, z čeho vycházejí témata článků nebo kdy Komerční banka provádí UX testování, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Michaelou. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Michaelou Čekanovou.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 24 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Sabina nám popsala celý proces revitalizace obchodní značky, který byl v případě foodora velmi přínosný. Prozradila, co byly klíčové momenty, na co všechno nesměli zapomenout a jak konkrétně změnu značky komunikovali. Nechyběly ani příklady a sdílení toho, co se povedlo (i nepovedlo), nahlédli jsme také na konkrétní data před a po rebrandingu.
V rozhovoru se Sabinou zaznělo například:
Pokud chcete zjistit také to, jak foodora řeší poisitioning a v čem cítí slabiny, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa se Sabinou. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl se Sabinou Erbanovou.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Aby se jakékoli podnikání mohlo úspěšně rozvíjet, je třeba sledovat jeho vývoj, rekapitulovat a z dostupných dat odvozovat, jak dál. A nejde jen o údaje interní, ale také o pozorování celého odvětví. CMO Shoptetu Ivo Mrena nám proto poskytnul širší náhled na celou e-commerce, a to jak z hlediska předchozího vývoje, tak i s ohledem na budoucnost.
Iva jsme se například zeptali na:
Pokud chcete zjistit také to, jaký má Shoptet názor na obchodování na marketplaces nebo jak se připravují na zákaz cookies třetích stran, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Ivem. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Ivem Mrenou.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 22 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Crowdfunding je skvělý způsob, jak rozjet projekt, ať už jste nezisková organizace, komerční společnost, nebo jednotlivec. Kromě toho, že získáte finance, přináší i další výhody. Už během crowdfundingové kampaně zjistíte, jestli se váš nápad líbí ostatním, jestli má vůbec šanci uspět. Kampaň se stane součástí vašeho marketingu a už tehdy si získáte fanoušky.
Cristiny jsme se například zeptali:
Pokud se chcete dozvědět také to, který marketingový kanál funguje nejlépe přímo Donio, jaké jsou společné znaky úspěšných sbírek či jak vypadá typický dárce na Donio, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Cristinou. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Cristinou Baron.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 21 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Ondřej nás nechal nahlédnout pod pokličku marketingu investiční platformy Portu poměrně hluboko, abychom pochopili, jak je možné, že i přes značnou nedůvěru Čechů ve finanční subjekty má Portu více než 200 000 klientů a noví stále přibývají.
Ondřeje jsme se například zeptali:
Pokud se chcete dozvědět, jak v Portu využívají recyklovaný obsah, jaká sociální síť jim nejlépe funguje nebo třeba jak probíhala spolupráce s Kovym, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Ondřejem. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Ondřejem Karanským.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 27 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Honza odloupnul vrchní slupky umělé inteligence, aby i úplní laici pochopili, jak AI funguje. Vysvětlil, proč se dostala v roce 2022 tak do popředí, a nastínil, jak může vypadat budoucnost – nás marketérů, ale i lidí obecně. A protože se naše akce soustředí hlavně na marketing, zeptali jsme se také na možnosti využití umělé inteligence v této oblasti.
Co se v rozhovoru dozvíte
Pokud se chcete dozvědět, kvůli čemu Honza Romportl apeluje na marketéry a co jim doporučuje, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Janem. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Janem Romportlem.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 37 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Věděli jste, že internetová tržiště jako Amazon a eBay tvoří v evropském e-commerce až 40 % obratu? V Česku jejich kouzlo objevila už pětina online prodejců a toto číslo pravděpodobně poroste. Marketplaces jsou totiž i pro menší e-shopy skvělou příležitostí, kterou Radoslav Conev chytil a nepustil. U květnového kafe se s námi podělil o své zkušenosti z praxe.
Co se v rozhovoru dozvíte
Pokud se chcete dozvědět, jaký obrat online tržiště e-shopu Bioruza.sk přináší a další zajímavá fakta, pusťte si sestřih povídání Josefa s Radoslavem. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Radoslavem Conevem.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 31 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.