Na čem je postavený marketing úspěšné e-mailingové platformy a jaké jsou jeho silné a slabé stránky? Hostem únorového live streamu byl Jakub Stupka, spoluzakladatel a provozní ředitel společnosti Ecomail. Prozradil nám také, jak je možné vybudovat start-up i bez investora, jakými způsoby se jim osvědčilo posilovat značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem – a co z toho funguje Ecomailu lépe.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Existuje recept na úspěšný affiliate marketing? Právě do této oblasti marketingu jsme se ponořili v lednu a rovnou se dvěma hosty. Pro koho je affiliate vhodný a kdy o něm naopak raději ani neuvažovat, jaké jsou konkrétní přínosy i stinné stránky partnerského marketingu, to všechno nám prozradil Jan Skalický (4home) a Roman Dobiáš (Dognet), sehrané affiliate duo s mnohaletými zkušenostmi.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 43 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jak vyniknout mezi mnoha advokátními kancelářemi a přimět klienty, aby začali využívat online právní služby? Vyplatí se na základě uživatelského průzkumu překopat celý web i nabídku služeb? A jak díky kvalitnímu obsahu zvýšit přirozenou návštěvnost webu z vyhledávačů? Nejen na tyto otázky odpovídal Ondřej Preuss, zakladatel Dostupného advokáta, kterému Včeliště od letošního roku pomáhá s obsahovým marketingem.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 21 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Dokázala navýšit objednávky v e-shopu na 200 % – navíc během krize a bez marketingového oddělení. Jak se jí to povedlo, nám prozradila Karolina Tomascová, spolumajitelka úspěšné firmy Správná podprsenka. Karolina se s námi podělila o triky, jak efektivně dělat nízkonákladový marketing, i o konkrétní výsledky prodeje online a v kamenných prodejnách.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 36 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Vybudovali firmu, která sedm let po svém založení dosáhla ročního obratu 85 milionů Kč. Econea.cz – e-shop pro každodenní hrdiny se stal lovebrandem. Jeho zakladatel Martin Mates nám prozradil, díky čemu se jim každoročně daří růst nebo proč se jim vyplatí investovat do reklamy na Facebooku statisíce měsíčně. Podělil se také o největší přešlapy a spoustu cenných zkušeností z jejich cesty za 100milionovým ročním obratem.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 37 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Martin se už 14 let podílí na řízení RAYNETu. Za tu dobu prošli start-upem, klinickou smrtí a strmým růstem až po bod uvědomění, co chtějí doopravdy dělat. Přežili následnou extrémní transformaci, aby na jejím konci mohli odstartovat vysněný produkt – cloudový CRM software. A dnes jsou ve svém segmentu v Česku jedničkou. Co se po cestě naučili, Martin nasdílel bez příkras a v nedestilované formě.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 12 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Dokázala od základu a bez investorů vybudovat 2 firmy s ročním obratem 70 milionů korun, a zároveň se starat o své 4 děti. Petra Plemlová je zakladatelkou české e-shopové jedničky v prodeji certifikované metráže pro děti Unuodesign.cz. Následovalo Unuo.cz, kde můžete nakoupit oblečení pro děti a látkové pleny. Nakonec Petra přišla na trh s aplikací PICKI.cz, s níž majitelé obchodů a skladů získají podrobný přehled o stavu objednávek. Poslechněte si rozhovor, ve kterém prozradila, jak těchto úspěchů dosáhla a jak jí v tom pomáhá právě marketing.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 11 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Právo a nuda? S Petrou Dolejšovou z advokátní kanceláře eLegal jsme zjistili, že tahle dvě slova nejdou dohromady. Petra má bohaté zkušenosti s tvrdým konkurenčním bojem, prosazováním se na konferencích a budováním osobního brandu. Poslechněte si rozhovor o tom, jak dokázala z nepopulárního práva udělat zábavný obor a proč může být silný osobní brand i nevýhodou.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 8 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jestli někdo ví, jak dělat B2B marketing pro majitele e-shopů, tak je to duo Matěj Kapošváry a Lukáš Havlásek. Před lety založili vývojářskou e-commerce společnost Shopsys, která dnes zaměstnává už více než 70 odborníků a patří mezi špičky na českém trhu. A co více, nově míří i do zahraničí. V rámci rozhovoru z cyklu Kafe a marketing nám prozradili své marketingové postupy, které rozhodně neříkají na potkání. Třeba to, jak je možné, že ovládnou každou konferenci, a v čem je jejich PR lepší než od konkurence.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 4 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

10 let zkušeností v marketingu a k tomu 100 km měsíčně v nohách. Karel Dytrych je cestovatel s duší marketéra. Nebo snad marketér s duší cestovatele? Karel nám prozradil své fígle v online projektech, díky kterým šetří čas jiným. Znát ho můžete nejen z Freelo a Vašeho Hostingu, ale svůj um předvedl také u projektů Hlidam.to, Seo-servis.cz nebo Saaskari.cz. Dále spolupracoval s firmami jako je Nikon, Mountfield nebo třeba Nedcon.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 12 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít