Březnové Kafe a marketing se točilo kolem dnes čím dál populárnějších nákupů farmářských potravin. Naše pozvání přijal Lukáš Balek, marketingový ředitel projektu Scuk.cz, největšího online farmářského tržiště u nás. Lukáš nám představil celý projekt, popsal přibližně pětiletou cestu k úspěchu a ukázal zajímavá zákulisní data.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

Pokud se o marketingu farmářského tržiště Scuk.cz chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání s Lukášem Balkem. 

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 13 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Únorové Kafe a marketing bylo tradičně nejen o marketingu, ale tentokrát i o té kávě. Naše pozvání přijal Jan Houdek, stratég, marketér a majitel společnosti Dokonalá káva, která cílí na milovníky domácí přípravy espressa. Honza nás seznámil s e-shopem, představil vlastní značku kávy a nechal nás nahlédnout pod pokličku marketingového mixu, na který v Dokonalé kávě sázejí.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

Pokud se o marketingu provoněném kávou chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání, během kterého Jan Houdek odpovídal na dotazy Josefa Řezníčka i našich diváků.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 4 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Hostem letošního první akce Kafe a marketing byla Lucie Petráková, marketingová ředitelka Železné koule. Lucie nám představila projekt této unikátní online i offline tělocvičny a pobavili jsme se také o cílových skupinách nebo zapojení crowdfundingové kampaně na Hithitu, ve které se podařilo vybrat téměř sedm milionů korun.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 5 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

V listopadu jsme na Kafe a marketing pozvali Ondřeje Vrabce, zakladatele ZahradniZabava.cz. Zajímalo nás, zda je marketing e-shopu se zahradní zábavou stejně hravý a originální jako jeho sortiment, jak se daří na trhu české rodinné firmě vyrábějící dřevěné venkovní hry a jaké marketingové fígle mají v rukávu.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 11 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

V říjnu jsme na Kafe a marketing pozvali Tadeáše Kulu, jednoho z nejmladších českých podnikatelů, který stojí za projektem Reknihy. Povídali jsme si o tom, co stojí za úspěchem startupu, který propojuje ekologii a lásku ke čtení. Tadeáš se s námi podělil o konkrétní marketingové strategie, výsledky i ukázky povedených kampaní.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 10 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

S Ruslanem, který se na založení Trenýrkárna.cz podílel a dnes stojí v jejím čele jako CEO, jsme v září nahlédli do zákulisí marketingu největšího českého e-shopu s pánským spodním prádlem. Povídali jsme si o budování značky, konkrétních finančních ukazatelích, tvorbě mediálních plánů nebo o spolupráci s influencery.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

S Jaroslavem, který v UrbanStore a Bibloo řídí na pozici CMO marketing, jsme v červnu nahlédli do zákulisí fashion marketingu. Povídali jsme si mimo jiné i o konkurenci na online módním trhu, slevách, rozpočtu, marketingových fíglech i spolupráci s influencery.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jak funguje marketing v obchodě s hudebními nástroji? Které kanály se osvědčily, a co se naopak úplně nepovedlo? Nejen o tom jsme si povídali s Filipem Černým, marketingovým ředitelem Kytary.cz. Filip nám prozradil třeba i to, jak expandovat na další evropské trhy a dosáhnout miliardového obratu. Poodhalil také výhody a nevýhody vlastního e-shopového řešení.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 17 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

V čem je Zásilkovna jiná než ostatní doručovatelé? Co ji odlišuje a s jakými výsledky? To prozradil Milan Šmíd, CMO skupiny Packeta, pod kterou spadá česká Zásilkovna, na dubnovém Kafi a marketingu.  Mluvil třeba i o tom, jaký marketing zvolili ve vztahu k e-shopům, výdejním místům, zákazníkům a zaměstnancům. Dále s námi sdílel, jak skupina expanduje do dalších zemí a jak marketingovou strategii tyto země přejímají.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jaké jsou výhody a úskalí marketingu v neziskovém sektoru oproti komerční sféře a jak najít balanc mezi poutavým a hlubokým obsahem? V březnovém live streamu jsme přivítali Annu Zemanovou, která nám prozradila, na čem je postavený marketing projektu Díky, že můžem, jak pracují s omezeným budgetem, jak se jim podařilo převést oslavy 17. listopadu do onlinu a s jakými výsledky. Podělila se s námi o tipy pro organický dosah na sociálních sítích nebo o zákulisí konceptu esenbáka Jonáše na TikToku.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá necelou 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram