Lubor pracuje v marketingu už téměř 20 let, přičemž od roku 2015 se aktivně věnuje oblasti HR marketingu. Pod jeho vedením dosud vzniklo více než 500 úspěšných kampaní. Lubor také pravidelně přednáší a v rámci agentury WORKOHOLIX konzultuje marketingovou problematiku. Díky němu jsme se v březnu dozvěděli, jak na tvorbu HR kampaní a které propagační kanály jsou pro ně nejefektivnější. Lubor je upřímný a říká věci na rovinu, takže nechyběly ani konkrétní ukázky a rady ověřené v praxi.
Co dalšího se v rozhovoru dozvíte
Pokud se také chcete dozvědět klíčová fakta HR marketingu, který funguje, pusťte si sestřih povídání Josefa s Luborem. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Luborem Malým.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 21 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Adam má se svým bratrem Tomášem „na svědomí“ velmi úspěšný podcast Brocast, který si měsíčně poslechne přes 2 miliony lidí. Natáčí podcasty také pro jiné firmy, například pro Ernst & Young, proto nám mohl zcela objektivně prozradit všechny detaily ohledně přípravy podcastu.
Co se v rozhovoru dozvíte
Pokud se chcete dozvědět, jak spustit úspěšný firemní podcast, pusťte si sestřih povídání Josefa s Adamem. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Adamem Dunovským.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 16 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Adam má jako marketingový a e-commerce ředitel na starost kompletní fungování online obchodu Knihy Dobrovský. Zajišťuje, aby e-shop rostl a lidé tam nakupovali rádi. Také se stará o propagaci celé společnosti a podporu značky. Prozradil nám, jak konkrétně to dělá a co k tomu využívá.
Co se v rozhovoru dále dozvíte
Pokud se chcete dozvědět, jak sociální sítě a zbožíznalství přinesly Knihám Dobrovský 1 miliardu, pusťte si sestřih povídání Josefa s Adamem. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Adamem Pýchou.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 43 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Kafe a marketing se vrátilo v plné síle. V červnu jsme se po dlouhé pauze zase potkali naživo! Jako hosty jsme si pozvali Ženy v byznysu, Alenu Barnovou a Kateřinu Tygl, které nám prozradily jak úspěšně uspořádat vlastní event, meetup či konferenci pro komunitu, odborníky, klienty či širokou veřejnost.
Co se v rozhovoru dále dozvíte
Pokud se o plánování úspěšných eventů chcete dozvědět víc, pusťte si sestřih povídání Josefa s Alenou a Kateřinou.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Ženami v byznysu.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 32 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Březnové Kafe a marketing se točilo kolem dnes čím dál populárnějších nákupů farmářských potravin. Naše pozvání přijal Lukáš Balek, marketingový ředitel projektu Scuk.cz, největšího online farmářského tržiště u nás. Lukáš nám představil celý projekt, popsal přibližně pětiletou cestu k úspěchu a ukázal zajímavá zákulisní data.
Co se v rozhovoru dále dozvíte
Pokud se o marketingu farmářského tržiště Scuk.cz chcete dozvědět víc, pusťte si sestřih povídání Josefa s Lukášem. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Lukášem Balkem.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 13 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Únorové Kafe a marketing bylo tradičně nejen o marketingu, ale tentokrát i o té kávě. Naše pozvání přijal Jan Houdek, stratég, marketér a majitel společnosti Dokonalá káva, která cílí na milovníky domácí přípravy espressa. Honza nás seznámil s e-shopem, představil vlastní značku kávy a nechal nás nahlédnout pod pokličku marketingového mixu, na který v Dokonalé kávě sázejí.
Co se v rozhovoru dále dozvíte
Pokud se o marketingu provoněném kávou chcete dozvědět víc, pusťte si sestřih povídání Josefa a Jana. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Janem Houdkem.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 4 minuty.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Hostem letošního první akce Kafe a marketing byla Lucie Petráková, marketingová ředitelka Železné koule. Lucie nám představila projekt této unikátní online i offline tělocvičny a pobavili jsme se také o cílových skupinách nebo zapojení crowdfundingové kampaně na Hithitu, ve které se podařilo vybrat téměř sedm milionů korun.
Co se v rozhovoru dozvíte
Pokud se chcete dozvědět, jestli Železná koule bude expandovat do zahraničí, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Lucií. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Lucií Petrákovou.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 5 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
V listopadu jsme na Kafe a marketing pozvali Ondřeje Vrabce, zakladatele ZahradniZabava.cz. Zajímalo nás, zda je marketing e-shopu se zahradní zábavou stejně hravý a originální jako jeho sortiment, jak se daří na trhu české rodinné firmě vyrábějící dřevěné venkovní hry a jaké marketingové fígle mají v rukávu.
Co se v rozhovoru dozvíte
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Ondřejem Vrabcem.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 11 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
V říjnu jsme na Kafe a marketing pozvali Tadeáše Kulu, jednoho z nejmladších českých podnikatelů, který stojí za projektem Reknihy. Povídali jsme si o tom, co stojí za úspěchem startupu, který propojuje ekologii a lásku ke čtení. Tadeáš se s námi podělil o konkrétní marketingové strategie, výsledky i ukázky povedených kampaní.
Co se v rozhovoru dozvíte
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Tadeášem Kulou.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 10 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
S Ruslanem, který se na založení Trenýrkárna.cz podílel a dnes stojí v jejím čele jako CEO, jsme v září nahlédli do zákulisí marketingu největšího českého e-shopu s pánským spodním prádlem. Povídali jsme si o budování značky, konkrétních finančních ukazatelích, tvorbě mediálních plánů nebo o spolupráci s influencery.
Co se v rozhovoru dozvíte
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Ruslanem Skopalem.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.