S Jaroslavem, který v UrbanStore a Bibloo řídí na pozici CMO marketing, jsme v červnu nahlédli do zákulisí fashion marketingu. Povídali jsme si mimo jiné i o konkurenci na online módním trhu, slevách, rozpočtu, marketingových fíglech i spolupráci s influencery.
Co se v rozhovoru dozvíte
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Jaroslavem Kauckým.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Jak funguje marketing v obchodě s hudebními nástroji? Které kanály se osvědčily, a co se naopak úplně nepovedlo? Nejen o tom jsme si povídali s Filipem Černým, marketingovým ředitelem Kytary.cz. Filip nám prozradil třeba i to, jak expandovat na další evropské trhy a dosáhnout miliardového obratu. Poodhalil také výhody a nevýhody vlastního e-shopového řešení.
Co se v rozhovoru dozvíte
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Filipem Černým.
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 17 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
V čem je Zásilkovna jiná než ostatní doručovatelé? Co ji odlišuje a s jakými výsledky? To prozradil Milan Šmíd, CMO skupiny Packeta, pod kterou spadá česká Zásilkovna, na dubnovém Kafi a marketingu. Mluvil třeba i o tom, jaký marketing zvolili ve vztahu k e-shopům, výdejním místům, zákazníkům a zaměstnancům. Dále s námi sdílel, jak skupina expanduje do dalších zemí a jak marketingovou strategii tyto země přejímají.
Co se v rozhovoru dozvíte
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Milanem Šmídem.
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Jaké jsou výhody a úskalí marketingu v neziskovém sektoru oproti komerční sféře a jak najít balanc mezi poutavým a hlubokým obsahem? V březnovém live streamu jsme přivítali Annu Zemanovou, která nám prozradila, na čem je postavený marketing projektu Díky, že můžem, jak pracují s omezeným budgetem, jak se jim podařilo převést oslavy 17. listopadu do onlinu a s jakými výsledky. Podělila se s námi o tipy pro organický dosah na sociálních sítích nebo o zákulisí konceptu esenbáka Jonáše na TikToku.
Co se v rozhovoru dozvíte
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Annou Zemanovou.
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá necelou 1 hodinu a 30 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Na čem je postavený marketing úspěšné e-mailingové platformy a jaké jsou jeho silné a slabé stránky? Hostem únorového live streamu byl Jakub Stupka, spoluzakladatel a provozní ředitel společnosti Ecomail. Prozradil nám také, jak je možné vybudovat start-up i bez investora, jakými způsoby se jim osvědčilo posilovat značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem – a co z toho funguje Ecomailu lépe.
Co se v rozhovoru dozvíte
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Jakubem Stupkou.
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Existuje recept na úspěšný affiliate marketing? Právě do této oblasti marketingu jsme se ponořili v lednu a rovnou se dvěma hosty. Pro koho je affiliate vhodný a kdy o něm naopak raději ani neuvažovat, jaké jsou konkrétní přínosy i stinné stránky partnerského marketingu, to všechno nám prozradil Jan Skalický (4home) a Roman Dobiáš (Dognet), sehrané affiliate duo s mnohaletými zkušenostmi.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Janem Skalickým a Romanem Dobiášem.
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 43 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Jak vyniknout mezi mnoha advokátními kancelářemi a přimět klienty, aby začali využívat online právní služby? Vyplatí se na základě uživatelského průzkumu překopat celý web i nabídku služeb? A jak díky kvalitnímu obsahu zvýšit přirozenou návštěvnost webu z vyhledávačů? Nejen na tyto otázky odpovídal Ondřej Preuss, zakladatel Dostupného advokáta, kterému Včeliště od letošního roku pomáhá s obsahovým marketingem.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Ondřejem Preussem.
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 21 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Dokázala navýšit objednávky v e-shopu na 200 % – navíc během krize a bez marketingového oddělení. Jak se jí to povedlo, nám prozradila Karolina Tomascová, spolumajitelka úspěšné firmy Správná podprsenka. Karolina se s námi podělila o triky, jak efektivně dělat nízkonákladový marketing, i o konkrétní výsledky prodeje online a v kamenných prodejnách.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Karolinou Tomascovou.
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 36 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Vybudovali firmu, která sedm let po svém založení dosáhla ročního obratu 85 milionů Kč. Econea.cz – e-shop pro každodenní hrdiny se stal lovebrandem. Jeho zakladatel Martin Mates nám prozradil, díky čemu se jim každoročně daří růst nebo proč se jim vyplatí investovat do reklamy na Facebooku statisíce měsíčně. Podělil se také o největší přešlapy a spoustu cenných zkušeností z jejich cesty za 100milionovým ročním obratem.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Martinem Matesem.
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 37 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Martin se už 14 let podílí na řízení RAYNETu. Za tu dobu prošli start-upem, klinickou smrtí a strmým růstem až po bod uvědomění, co chtějí doopravdy dělat. Přežili následnou extrémní transformaci, aby na jejím konci mohli odstartovat vysněný produkt – cloudový CRM software. A dnes jsou ve svém segmentu v Česku jedničkou. Co se po cestě naučili, Martin nasdílel bez příkras a v nedestilované formě.
Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Martinem Bazalou.
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 12 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.