V čem je Zásilkovna jiná než ostatní doručovatelé? Co ji odlišuje a s jakými výsledky? To prozradil Milan Šmíd, CMO skupiny Packeta, pod kterou spadá česká Zásilkovna, na dubnovém Kafi a marketingu.  Mluvil třeba i o tom, jaký marketing zvolili ve vztahu k e-shopům, výdejním místům, zákazníkům a zaměstnancům. Dále s námi sdílel, jak skupina expanduje do dalších zemí a jak marketingovou strategii tyto země přejímají.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jaké jsou výhody a úskalí marketingu v neziskovém sektoru oproti komerční sféře a jak najít balanc mezi poutavým a hlubokým obsahem? V březnovém live streamu jsme přivítali Annu Zemanovou, která nám prozradila, na čem je postavený marketing projektu Díky, že můžem, jak pracují s omezeným budgetem, jak se jim podařilo převést oslavy 17. listopadu do onlinu a s jakými výsledky. Podělila se s námi o tipy pro organický dosah na sociálních sítích nebo o zákulisí konceptu esenbáka Jonáše na TikToku.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá necelou 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Na čem je postavený marketing úspěšné e-mailingové platformy a jaké jsou jeho silné a slabé stránky? Hostem únorového live streamu byl Jakub Stupka, spoluzakladatel a provozní ředitel společnosti Ecomail. Prozradil nám také, jak je možné vybudovat start-up i bez investora, jakými způsoby se jim osvědčilo posilovat značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem – a co z toho funguje Ecomailu lépe.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Existuje recept na úspěšný affiliate marketing? Právě do této oblasti marketingu jsme se ponořili v lednu a rovnou se dvěma hosty. Pro koho je affiliate vhodný a kdy o něm naopak raději ani neuvažovat, jaké jsou konkrétní přínosy i stinné stránky partnerského marketingu, to všechno nám prozradil Jan Skalický (4home) a Roman Dobiáš (Dognet), sehrané affiliate duo s mnohaletými zkušenostmi.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 43 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jak vyniknout mezi mnoha advokátními kancelářemi a přimět klienty, aby začali využívat online právní služby? Vyplatí se na základě uživatelského průzkumu překopat celý web i nabídku služeb? A jak díky kvalitnímu obsahu zvýšit přirozenou návštěvnost webu z vyhledávačů? Nejen na tyto otázky odpovídal Ondřej Preuss, zakladatel Dostupného advokáta, kterému Včeliště od letošního roku pomáhá s obsahovým marketingem.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 21 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Dokázala navýšit objednávky v e-shopu na 200 % – navíc během krize a bez marketingového oddělení. Jak se jí to povedlo, nám prozradila Karolina Tomascová, spolumajitelka úspěšné firmy Správná podprsenka. Karolina se s námi podělila o triky, jak efektivně dělat nízkonákladový marketing, i o konkrétní výsledky prodeje online a v kamenných prodejnách.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 36 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Vybudovali firmu, která sedm let po svém založení dosáhla ročního obratu 85 milionů Kč. Econea.cz – e-shop pro každodenní hrdiny se stal lovebrandem. Jeho zakladatel Martin Mates nám prozradil, díky čemu se jim každoročně daří růst nebo proč se jim vyplatí investovat do reklamy na Facebooku statisíce měsíčně. Podělil se také o největší přešlapy a spoustu cenných zkušeností z jejich cesty za 100milionovým ročním obratem.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 37 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Martin se už 14 let podílí na řízení RAYNETu. Za tu dobu prošli start-upem, klinickou smrtí a strmým růstem až po bod uvědomění, co chtějí doopravdy dělat. Přežili následnou extrémní transformaci, aby na jejím konci mohli odstartovat vysněný produkt – cloudový CRM software. A dnes jsou ve svém segmentu v Česku jedničkou. Co se po cestě naučili, Martin nasdílel bez příkras a v nedestilované formě.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 12 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Dokázala od základu a bez investorů vybudovat 2 firmy s ročním obratem 70 milionů korun, a zároveň se starat o své 4 děti. Petra Plemlová je zakladatelkou české e-shopové jedničky v prodeji certifikované metráže pro děti Unuodesign.cz. Následovalo Unuo.cz, kde můžete nakoupit oblečení pro děti a látkové pleny. Nakonec Petra přišla na trh s aplikací PICKI.cz, s níž majitelé obchodů a skladů získají podrobný přehled o stavu objednávek. Poslechněte si rozhovor, ve kterém prozradila, jak těchto úspěchů dosáhla a jak jí v tom pomáhá právě marketing.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 11 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Právo a nuda? S Petrou Dolejšovou z advokátní kanceláře eLegal jsme zjistili, že tahle dvě slova nejdou dohromady. Petra má bohaté zkušenosti s tvrdým konkurenčním bojem, prosazováním se na konferencích a budováním osobního brandu. Poslechněte si rozhovor o tom, jak dokázala z nepopulárního práva udělat zábavný obor a proč může být silný osobní brand i nevýhodou.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 8 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.