Jestli někdo ví, jak dělat B2B marketing pro majitele e-shopů, tak je to duo Matěj Kapošváry a Lukáš Havlásek. Před lety založili vývojářskou e-commerce společnost Shopsys, která dnes zaměstnává už více než 70 odborníků a patří mezi špičky na českém trhu. A co více, nově míří i do zahraničí. V rámci rozhovoru z cyklu Kafe a marketing nám prozradili své marketingové postupy, které rozhodně neříkají na potkání. Třeba to, jak je možné, že ovládnou každou konferenci, a v čem je jejich PR lepší než od konkurence.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 4 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

10 let zkušeností v marketingu a k tomu 100 km měsíčně v nohách. Karel Dytrych je cestovatel s duší marketéra. Nebo snad marketér s duší cestovatele? Karel nám prozradil své fígle v online projektech, díky kterým šetří čas jiným. Znát ho můžete nejen z Freelo a Vašeho Hostingu, ale svůj um předvedl také u projektů Hlidam.to, Seo-servis.cz nebo Saaskari.cz. Dále spolupracoval s firmami jako je Nikon, Mountfield nebo třeba Nedcon.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 12 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Pokud se někdo dokáže postarat o „znovuzrození“ nebo opravdové nastartování e-shopu, je to právě Dan Višňák. Důkazem je několik desítek českých i slovenských internetových obchodů, kterým pomohl k reálnému navýšení obratu. Dokázal jim poradit a vést je správnou cestou. Své zkušenosti předává prostřednictvím vlastního projektu Eshoprestart.cz. S mottem „Každý e-shop může být úspěšný“ předává své zkušenosti a zároveň varuje před chybami, kterými si provozovatelé e-shopů sami házejí klacky pod nohy.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 25 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Tereza pomáhá strategickému rozvoji značek a buduje (love)brandy. Je přední seniorní marketérka agentury Kindred a s rozvojem pomáhala klientům zvučných jmen jako Moneta Money Bank, LG, Raiffeisenbank, NN Česká republika, Česká spořitelna nebo Sunar. Vedla také marketingový tým 4 zemí CEE regionu v Bonami. V rozhovoru se s námi podělila mimo jiné o to, jak pracovat s daty a jak značky zaspaly digitální inovaci.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 2 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Katka stojí v čele největšího nástroje na e-mail marketing u nás – SmartEmailingu. Podělila se s námi o to, proč je důležité zákazníka skutečně poznat a naslouchat mu, nebo co se může stát, když svou databázi kontaktů nebudete pravidelně čistit. Nebála se ani mluvit o úskalích a nepříjemnostech, které její tým na cestě k úspěchu potkaly.

Co se v rozhovoru dozvíte

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 2 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.