Přihlaste se do online kurzu, který vás krok po kroku provede přípravou obsahového auditu na vašem webu, ale i mimo něj. Obsahový audit představuje nepostradatelného pomocníka, který vám ukáže, jak uspět v obsahovém marketingu a získávat více zákazníků ze SEO. Pomůže vám také smysluplně redesignovat web, zvýšit konverzní poměr, snížit cenu za reklamu a dělat marketing opravdu strategicky.
V kurzu vás čeká 14 srozumitelných lekcí nabitých informacemi a praktickými příklady. Součástí je i prezentace velké vzorové tabulky obsahového auditu a návody, jak vytvořit obsahový audit na webu, sociálních sítích nebo v offline prostředí.
Dozvíte se ale také:
Kurz je postavený na více než 10 letech praxe a desítkách obsahových auditů.
Během pouhých 2 hodin se naučíte, jak si zpracovat vlastní obsahový audit, a to i v případě, že jste nikdy předtím žádný nedělali nebo neviděli. Díky auditu získáte přehled o veškerém obsahu, který jste jako značka či projekt dosud vytvořili.
Pomůže vám systematicky zlepšit méně kvalitní obsah a aktualizovat ten starý. Zjistíte, jaké podstránky jsou úspěšné v přirozených výsledcích vyhledávání a proč se jiným v rámci SEO nedaří. Odhalíte, jaký obsah má problémy s uživatelskou přívětivostí, kde vám chybí výzvy k akci, jaké podstránky lákají nejvíce návštěvníků a jsou pro vás tím pádem nejdůležitější.
Naučíte se analyzovat také různé formáty obsahu – pdfka, e-booky, případové studie, videa, nebo třeba příspěvky na sociálních sítích. Ukážeme vám i jak vyhodnotit výsledky auditu, stanovit si priority, jak ve vašem týmu vylepšení efektivně realizovat a jak změřit výsledky, které audit přinesl.
Ano. Vše ukazujeme na příkladech, od základů a krok za krokem, takže kurz zvládnete i jako úplní začátečníci. Součástí kurzu jsou však i pokročilé techniky a triky, které se budou hodit také zkušenějším marketingovým specialistům.
Čeká vás 14 lekcí, které vám celkem zaberou necelé dvě hodiny. Studijní tempo si určujete sami, dle svých časových možností.
Kurz obsahového auditu stojí 3900 Kč bez DPH. V ceně máte navíc po dobu 1 měsíce od zakoupení kurzu ještě konzultace s námi v ceně.
Budete potřebovat počítač a chvíli času. Díky kurzu si můžete obsahový audit připravit s použitím nástrojů, které jsou k dispozici zdarma. Pokročilé volitelné funkce některých nástrojů budou vyžadovat i placené verze nástroje. Zpravidla stojí několik desítek dolarů. Účastníkům kurzu ale nabízíme možnost využít placené nástroje, aniž byste si museli kupovat licenci. Vstupní data pro obsahový audit vám rádi připravíme.
Ano. Jakmile si projdete všechny lekce, označte je tlačítkem jako dokončené a na konci od nás získáte certifikát absolventa.
Školení můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe navazují. Začněte s kurzem hned. Stačí si zakoupit přístup a kliknout na první lekci „Úvod“.
Zjistěte, jestli mají sociální sítě potenciál právě pro váš marketing, jaké sítě zvolit a jaký obsah na nich tvořit. Školení pro Facebook, kurz pro Instagram, LinkedIn školení – vše v jednom a ještě mnohem více. Naše doporučení a praktické ukázky vám pomohou zapojit sociální sítě do vašeho marketingového mixu opravdu efektivně.
Během necelých dvou hodin vám představíme výhody i nástrahy sociálních sítí a seznámíme vás se specifiky těch nejpoužívanějších. Ukážeme vám, jak je využít ve svůj prospěch a mít na nich jako firma či projekt úspěch. Projdeme si také strategii komunikace na sociálních sítích, copywriting a formáty příspěvků a vyhodnocování výsledků. Školení sociálních sítí prakticky, srozumitelně a přehledně je tady.
Krok za krokem projdete světem sociálních sítí a po cestě se dozvíte:
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Čeká vás 11 lekcí, které vám celkem zaberou zhruba necelé dvě hodiny.
Základy sociálních sítí můžete absolvovat úplně zdarma.
Ano, projděte všechny lekce, označte je tlačítkem jako dokončené a na konci získáte certifikát absolventa.
Školení můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám nabídne tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí se přihlásit do kurzu a pak kliknout na první část „Úvod“.
„Když jsem hledala, jak se starat o své sítě, narazila jsem na Včeliště. Je neuvěřitelné, kolik kvalitního, srozumitelného a potřebného materiálu je k dispozici, a to navíc zdarma. Školení Základů sociálních sítí mi velice pomohlo v orientaci jak dál a následný telefonát s paní Žižkovou vše ještě posunul. Rozhodně doporučuji všem, kdo se potřebují zorientovat a případně si spravovat své sítě sami."
Naučte se, jak získat nové zákazníky a hýčkat ty stávající pomocí e-mail marketingu. Vytvořte si dlouhodobou konkurenční výhodu díky efektivním rozesílkám a e-mailingovým automatizacím. V tomto kurzu plném praktických ukázek zjistíte, jak na to.
Během 90 minut si v kurzu připravíte vlastní e-mailingovou strategii, zjistíte, jak správně strukturovat e-maily, segmentovat kontakty nebo třeba zapojit automatizaci do marketingu. Vše je vysvětlené na konkrétních příkladech, jednoduše a srozumitelně.
Krok po kroku vás čeká:
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Čeká na vás 10 lekcí, které vám celkem zaberou 1,5 hodiny.
Základy e-mail marketingu můžete absolvovat úplně zdarma.
Ano, projděte všechny lekce, označte je tlačítkem jako dokončené a na konci získáte certifikát absolventa.
Školení e-mail marketingu můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám nabídne tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí se přihlásit do kurzu a pak kliknout na první část „Úvod do kurzu e-mailingu“.
„Kurz základy e-mail marketingu je skvělý program pro všechny, kdo chtějí pracovat a využívat e-mailový marketing správně a hlavně díky mailingu generovat super tržby nad rámec běžných prodejů. Pepa vše vysvětluje naprosto srozumitelně, prakticky a i pro mě osobně byla v kurzu řada obrovsky hodnotných informací, které jsem do té doby neznal a nepracoval s nimi. Hned jsem je zařadil do vlastního e-mailingu jak v rámci mého projektu ESHOP BOOSTER, tak i na mém e-shopu x-trenink.cz. Díky Včelišti za super kurz."
Daniel Višňák, Mentor a autor programu eshopbooster.cz
Chcete mít dlouhodobě vysokou organickou návštěvnost webu? Připravili jsme pro vás informacemi nabité školení, které hravě zvládne každý začátečník. Dozvíte se v něm vše, co potřebujete vědět, abyste se zvládli svépomocí na stránkách výsledků vyhledávání průběžně posouvat nahoru. A zabere to jen hodinu a půl.
V kurzu se během devadesáti minut naučíte to nejdůležitější, co potřebujete z pozice majitele webu nebo marketéra vědět o SEO. Zjistíte, jak fungují vyhledávače, jak pracovat s klíčovými slovy, jaké důležité technické faktory hrají roli při řazení výsledků, jak vyhodnocovat SEO a spoustu dalších věcí. Vše bude jasně, srozumitelné a s názornými příklady z praxe.
Krok po kroku vás čeká:
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
SEO školení se skládá z 10 lekcí, jejichž projití vám zabere 1,5 hodiny.
Základy SEO se naučíte zcela zdarma.
SEO kurz můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe vždy navazují. Každé video se po zhlédnutí automaticky označí jako dokončené a vy můžete přejít na další. Pokud se ale na něj dívat nechcete, můžete kliknout na tlačítku “Označit jako dokončené” a pokračovat. Vždy tak budete mít přehled, které lekce jste již prošli a které vás ještě čekají. Neváhejte a začněte se vzděláváním právě teď. Stačí se přihlásit do kurzu a pak kliknout na první část „Úvod“.
Chcete se odlišit od konkurence a tvořit kvalitní a hodnotný obsah, který vám bude přinášet nové zákazníky? Jste na správném místě. Připravili jsme pro vás content marketing kurz, v němž vám zdarma odhalíme, jak pomocí obsahu zvýšit efektivitu vašeho internetového marketingu.
Naučíte se vše, co potřebujete pro to, abyste mohli s obsahovým marketingem úspěšně začít. Kurz vás vybaví informacemi, které vám pomohou zorientovat se v jednotlivých pojmech, nástrojích a strategiích. Nastíní výhody a nevýhody tvorby obsahu. Odhalí, pro koho je tento typ marketingu vhodný a jakým způsobem ho implementovat do celkové komunikace firmy.
Krok po kroku vás čeká:
Je kurz vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je kurz časově náročný?
Kurz se skládá z 9 teoretických lekcí, jejichž projití vám zabere 1 hodinu. Ke každé lekci dostanete praktický úkol.
Jaká je cena kurzu?
Základy obsahového marketingu absolvujete zdarma.
Musím kurz procházet najednou?
Kurz můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe vždy navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám zaktivní tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste již prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí kliknout na první část „Úvod k tréninku“.
Stojí vás tvorba textů příliš mnoho času, peněz i úsilí a zvažujete možnost najmout si profesionálního copywritera? Pak by vás náš kurz outsourcingu tvorby obsahu neměl minout. Ukážeme vám nejen jak najít vhodného člověka, ale především jak spolupráci s ním zefektivnit a připravit za méně peněz více lepšího a kvalitnějšího obsahu.
Ve 30 minutách se naučíte úspěšně spolupracovat s externisty na tvorbě obsahu pro váš web a marketing. Budete vědět, jak copywriterovi připravit zadání, jak mu poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu, v čem je outsourcing tvorby obsahu výhodný a v čem nikoliv.
Krok po kroku vás čeká:
Pro koho se kurz hodí?
Pro všechny, kteří chtějí zefektivnit svůj obsahový marketing – ať už si texty tvoří sami, nebo na jejich tvorbě spolupracují s externisty.
Jak je kurz časově náročný?
Kurz se skládá ze 7 lekcí a zabere vám zhruba půl hodinky.
Kolik za kurz zaplatím?
Kurz jsme pro vás připravili zdarma.
Musím kurz procházet najednou?
Kurz můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe vždy navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám zaktivní tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste již prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí kliknout na první část „Jak důležité jsou texty v marketingu a kdo je má psát“.