Přihlaste se do online kurzu, který vás krok po kroku provede přípravou obsahového auditu na vašem webu, ale i mimo něj. Obsahový audit představuje nepostradatelného pomocníka, který vám ukáže, jak uspět v obsahovém marketingu a získávat více zákazníků ze SEO. Pomůže vám také smysluplně redesignovat web, zvýšit konverzní poměr, snížit cenu za reklamu a dělat marketing opravdu strategicky.

V kurzu vás čeká 14 srozumitelných lekcí nabitých informacemi a praktickými příklady. Součástí je i prezentace velké vzorové tabulky obsahového auditu a návody, jak vytvořit obsahový audit na webu, sociálních sítích nebo v offline prostředí.

Dozvíte se ale také:

Kurz je postavený na více než 10 letech praxe a desítkách obsahových auditů.

Co se v online kurzu o obsahovém auditu naučíte?

Během pouhých 2 hodin se naučíte, jak si zpracovat vlastní obsahový audit, a to i v případě, že jste nikdy předtím žádný nedělali nebo neviděli. Díky auditu získáte přehled o veškerém obsahu, který jste jako značka či projekt dosud vytvořili.

Pomůže vám systematicky zlepšit méně kvalitní obsah a aktualizovat ten starý. Zjistíte, jaké podstránky jsou úspěšné v přirozených výsledcích vyhledávání a proč se jiným v rámci SEO nedaří. Odhalíte, jaký obsah má problémy s uživatelskou přívětivostí, kde vám chybí výzvy k akci, jaké podstránky lákají nejvíce návštěvníků a jsou pro vás tím pádem nejdůležitější.

Naučíte se analyzovat také různé formáty obsahu – pdfka, e-booky, případové studie, videa, nebo třeba příspěvky na sociálních sítích. Ukážeme vám i jak vyhodnotit výsledky auditu, stanovit si priority, jak ve vašem týmu vylepšení efektivně realizovat a jak změřit výsledky, které audit přinesl.

Proč je obsahový audit chybějícím dílkem mozaiky vašeho úspěšného marketingu?

Ukázky z kurzu

Praktické informace

Ano. Vše ukazujeme na příkladech, od základů a krok za krokem, takže kurz zvládnete i jako úplní začátečníci. Součástí kurzu jsou však i pokročilé techniky a triky, které se budou hodit také zkušenějším marketingovým specialistům.

Čeká vás 14 lekcí, které vám celkem zaberou necelé dvě hodiny. Studijní tempo si určujete sami, dle svých časových možností.

Kurz obsahového auditu stojí 3900 Kč bez DPH. V ceně máte navíc po dobu 1 měsíce od zakoupení kurzu ještě konzultace s námi v ceně.

Budete potřebovat počítač a chvíli času. Díky kurzu si můžete obsahový audit připravit s použitím nástrojů, které jsou k dispozici zdarma. Pokročilé volitelné funkce některých nástrojů budou vyžadovat i placené verze nástroje. Zpravidla stojí několik desítek dolarů. Účastníkům kurzu ale nabízíme možnost využít placené nástroje, aniž byste si museli kupovat licenci. Vstupní data pro obsahový audit vám rádi připravíme.

Ano. Jakmile si projdete všechny lekce, označte je tlačítkem jako dokončené a na konci od nás získáte certifikát absolventa.

Školení můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe navazují. Začněte s kurzem hned. Stačí si zakoupit přístup a kliknout na první lekci „Úvod“.

Chcete se odlišit od konkurence a tvořit kvalitní a hodnotný obsah, který vám bude přinášet nové zákazníky? Jste na správném místě. Připravili jsme pro vás content marketing kurz, v němž vám zdarma odhalíme, jak pomocí obsahu zvýšit efektivitu vašeho internetového marketingu.

Co se v kurzu naučíte

Naučíte se vše, co potřebujete pro to, abyste mohli s obsahovým marketingem úspěšně začít. Kurz vás vybaví informacemi, které vám pomohou zorientovat se v jednotlivých pojmech, nástrojích a strategiích. Nastíní výhody a nevýhody tvorby obsahu. Odhalí, pro koho je tento typ marketingu vhodný a jakým způsobem ho implementovat do celkové komunikace firmy. 

Krok po kroku vás čeká:

Praktické informace

Je kurz vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je kurz časově náročný?

Kurz se skládá z 9 teoretických lekcí, jejichž projití vám zabere 1 hodinu. Ke každé lekci dostanete praktický úkol.

Jaká je cena kurzu?

Základy obsahového marketingu absolvujete zdarma.

Musím kurz procházet najednou? 

Kurz můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe vždy navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám zaktivní tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste již prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí kliknout na první část „Úvod k tréninku“.

Stojí vás tvorba textů příliš mnoho času, peněz i úsilí a zvažujete možnost najmout si profesionálního copywritera? Pak by vás náš kurz outsourcingu tvorby obsahu neměl minout. Ukážeme vám nejen jak najít vhodného člověka, ale především jak spolupráci s ním zefektivnit a připravit za méně peněz více lepšího a kvalitnějšího obsahu.

Co se v kurzu naučíte

Ve 30 minutách se naučíte úspěšně spolupracovat s externisty na tvorbě obsahu pro váš web a marketing. Budete vědět, jak copywriterovi připravit zadání, jak mu poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu, v čem je outsourcing tvorby obsahu výhodný a v čem nikoliv.

Krok po kroku vás čeká:

Praktické informace

Pro koho se kurz hodí?

Pro všechny, kteří chtějí zefektivnit svůj obsahový marketing – ať už si texty tvoří sami, nebo na jejich tvorbě spolupracují s externisty.

Jak je kurz časově náročný?

Kurz se skládá ze 7 lekcí a zabere vám zhruba půl hodinky.

Kolik za kurz zaplatím?

Kurz jsme pro vás připravili zdarma.

Musím kurz procházet najednou? 

Kurz můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe vždy navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám zaktivní tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste již prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí kliknout na první část „Jak důležité jsou texty v marketingu a kdo je má psát“.