Kafe a marketing: Milan Šmíd

V čem je Zásilkovna jiná než ostatní doručovatelé? Co ji odlišuje a s jakými výsledky? To prozradil Milan Šmíd, CMO skupiny Packeta, pod kterou spadá česká Zásilkovna, na dubnovém Kafi a marketingu.  Mluvil třeba i o tom, jaký marketing zvolili ve vztahu k e-shopům, výdejním místům, zákazníkům a zaměstnancům. Dále s námi sdílel, jak skupina expanduje do dalších zemí a jak marketingovou strategii tyto země přejímají.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaké jsou vize a cíle společnosti Packeta?
  • S jakými cílovými skupinami komunikují?
  • Co bylo hlavním cílem komunikace v době koronavirové pandemie?
  • Jaké komunikační kanály využívají a co funguje nejlépe?
  • Proč mezi marketingové nástroje zařadili i podcast?
  • Jaký aprílový žert se jim letos povedl a jaké reakce vyvolal?
  • S jakými influencery spolupracují a proč?
  • Jak probíhá budování poboček v zahraničí?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jaké jsou výhody a úskalí marketingu v neziskovém sektoru oproti komerční sféře a jak najít balanc mezi poutavým a hlubokým obsahem? V březnovém live streamu jsme přivítali Annu Zemanovou, která nám prozradila, na čem je postavený marketing projektu Díky, že můžem, jak pracují s omezeným budgetem, jak se jim podařilo převést oslavy 17. listopadu do onlinu a s jakými výsledky. Podělila se s námi o tipy pro organický dosah na sociálních sítích nebo o zákulisí konceptu esenbáka Jonáše na TikToku.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Co bylo úkolem a cílem hosta v projektu Rekola?
  • Jak probíhala spolupráce s influencery?
  • Jak vznikal kreativní koncept pro Korzo Národní?
  • Jak a proč vznikl koncept esenbáka Jonáše?
  • Proč byl zvolen jako jeden z hlavních kanálů komunikace Tik Tok?
  • Jak najít rovnováhu mezi hlubokým a poutavým obsahem?
  • Jak se dají oslavy 17. listopadu převést do online podoby?
  • Jak dělat obsahový marketing s minimálním rozpočtem?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá necelou 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Na čem je postavený marketing úspěšné e-mailingové platformy a jaké jsou jeho silné a slabé stránky? Hostem únorového live streamu byl Jakub Stupka, spoluzakladatel a provozní ředitel společnosti Ecomail. Prozradil nám také, jak je možné vybudovat start-up i bez investora, jakými způsoby se jim osvědčilo posilovat značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem – a co z toho funguje Ecomailu lépe.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaké jsou silné a slabé stránky marketingu této e-mailingové platformy.
  • Co znamená, že je marketing tažený produktem a ne opačně.
  • Jak a proč budovat značku.
  • Co je Ecomail Poradna, proč vznikla a jak funguje.
  • Jak zapojit do marketingu video obsah.
  • Proč jsou důležité i offline akce.
  • Co je Topol.io.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Existuje recept na úspěšný affiliate marketing? Právě do této oblasti marketingu jsme se ponořili v lednu a rovnou se dvěma hosty. Pro koho je affiliate vhodný a kdy o něm naopak raději ani neuvažovat, jaké jsou konkrétní přínosy i stinné stránky partnerského marketingu, to všechno nám prozradil Jan Skalický (4home) a Roman Dobiáš (Dognet), sehrané affiliate duo s mnohaletými zkušenostmi.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Co je affiliate marketing.
  • Za jakých podmínek se do něho pustit.
  • Jaké tipy affiliate spolupráce existují a jaké jsou mezi nimi rozdíly.
  • Jaké jsou jeho přínosy a jak ho skloubit s dalšími marketingovými nástroji.
  • Jaké jsou jeho stinné stránky a na co si dát pozor.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 43 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jak vyniknout mezi mnoha advokátními kancelářemi a přimět klienty, aby začali využívat online právní služby? Vyplatí se na základě uživatelského průzkumu překopat celý web i nabídku služeb? A jak díky kvalitnímu obsahu zvýšit přirozenou návštěvnost webu z vyhledávačů? Nejen na tyto otázky odpovídal Ondřej Preuss, zakladatel Dostupného advokáta, kterému Včeliště od letošního roku pomáhá s obsahovým marketingem.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Proč je důležité mít kvalitně zpracovanou obsahovou strategii.
  • Jaké online marketingové kanály jsou pro Dostupného advokáta stěžejní a mají dlouhodobé výsledky.
  • Co vám přinese kvalitní PR a jak získat prostor v médiích.
  • Proč je potřeba psát kvalitní blog a jak mluvit jazykem zákazníků i o náročných tématech.
  • Jaké jsou výhody a nevýhody spolupráce s marketingovou agenturou ve srovnání s externími marketingovými specialisty – jednotlivci.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 21 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Dokázala navýšit objednávky v e-shopu na 200 % – navíc během krize a bez marketingového oddělení. Jak se jí to povedlo, nám prozradila Karolina Tomascová, spolumajitelka úspěšné firmy Správná podprsenka. Karolina se s námi podělila o triky, jak efektivně dělat nízkonákladový marketing, i o konkrétní výsledky prodeje online a v kamenných prodejnách.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak tvořit kvalitní obsah pro sociální sítě a udržovat své fanoušky aktivní.
  • Podle čeho vybírat influencery a proč navazovat dlouhodobé spolupráce.
  • Co vám může přinést kvalitní obsah v médiích a jak ho získat.
  • Proč se nebát dělat grafiku svépomocí a jaký nástroj vám s tím pomůže.
  • Jak získávat kontakty pro e-mailing v kamenných prodejnách a co zákazníkům v e-mailech sdělovat.
  • Proč udržovat stálou cenu produktů a nevsázet na časté slevové akce.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 36 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Vybudovali firmu, která sedm let po svém založení dosáhla ročního obratu 85 milionů Kč. Econea.cz – e-shop pro každodenní hrdiny se stal lovebrandem. Jeho zakladatel Martin Mates nám prozradil, díky čemu se jim každoročně daří růst nebo proč se jim vyplatí investovat do reklamy na Facebooku statisíce měsíčně. Podělil se také o největší přešlapy a spoustu cenných zkušeností z jejich cesty za 100milionovým ročním obratem.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak se Econea povedlo uvést na trh produkty, které tou dobou v Česku nikdo neznal.
  • Jakou zvolili strategii pro sociální sítě a proč se jim vyplatí do nich investovat statisíce měsíčně.
  • Jaký nástroj používat pro vyhodnocení návratnosti reklamy z jednotlivých marketingových kanálů.
  • Kdy se vyplatí zvolit čistě textovou formu e-mailů a jak může vypadat strom automatizace e-mailingu.
  • Jaké problémy vás mohou potkat při budování marketingového týmu.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 37 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Martin se už 14 let podílí na řízení RAYNETu. Za tu dobu prošli start-upem, klinickou smrtí a strmým růstem až po bod uvědomění, co chtějí doopravdy dělat. Přežili následnou extrémní transformaci, aby na jejím konci mohli odstartovat vysněný produkt – cloudový CRM software. A dnes jsou ve svém segmentu v Česku jedničkou. Co se po cestě naučili, Martin nasdílel bez příkras a v nedestilované formě.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak důležitý je pro propagaci kvalitní edukační obsah.
  • Co byznysu přináší pořádání eventů, seminářů a školení.
  • Jak se udržet se zákazníky v kontaktu.
  • Jak v RAYNETu používají e-mailing.
  • Jak pro propagaci využívají videa.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 12 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Dokázala od základu a bez investorů vybudovat 2 firmy s ročním obratem 70 milionů korun, a zároveň se starat o své 4 děti. Petra Plemlová je zakladatelkou české e-shopové jedničky v prodeji certifikované metráže pro děti Unuodesign.cz. Následovalo Unuo.cz, kde můžete nakoupit oblečení pro děti a látkové pleny. Nakonec Petra přišla na trh s aplikací PICKI.cz, s níž majitelé obchodů a skladů získají podrobný přehled o stavu objednávek. Poslechněte si rozhovor, ve kterém prozradila, jak těchto úspěchů dosáhla a jak jí v tom pomáhá právě marketing.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaký je příběh značky Unuo a jak pomohl její propagaci.
  • Kdy začala Petra investovat do reklamy a jak.
  • Jak měří výsledky svých marketingových aktivit.
  • Jakou roli hraje pro značku tón komunikace.
  • Kolik do reklamy investovat, aby se vyplatila.
  • Jak získat 1 200 objednávek za 30 minut.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 11 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Právo a nuda? S Petrou Dolejšovou z advokátní kanceláře eLegal jsme zjistili, že tahle dvě slova nejdou dohromady. Petra má bohaté zkušenosti s tvrdým konkurenčním bojem, prosazováním se na konferencích a budováním osobního brandu. Poslechněte si rozhovor o tom, jak dokázala z nepopulárního práva udělat zábavný obor a proč může být silný osobní brand i nevýhodou.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak se Petře povedlo téma práva „polidštit“.
  • Jak jí k tomu pomohl kvalitní obsah.
  • Jakou roli pro elegal.cz hrála veřejná školení a sdílení jejich know-how.
  • Proč je tak důležitý jednotný tón komunikace.
  • Jak důležitý je pro úspěch značky dobrý tým a sdílené hodnoty.
  • Jak může být silný osobní brand nevýhodou.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 8 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jestli někdo ví, jak dělat B2B marketing pro majitele e-shopů, tak je to duo Matěj Kapošváry a Lukáš Havlásek. Před lety založili vývojářskou e-commerce společnost Shopsys, která dnes zaměstnává už více než 70 odborníků a patří mezi špičky na českém trhu. A co více, nově míří i do zahraničí. V rámci rozhovoru z cyklu Kafe a marketing nám prozradili své marketingové postupy, které rozhodně neříkají na potkání. Třeba to, jak je možné, že ovládnou každou konferenci, a v čem je jejich PR lepší než od konkurence.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak se v Shopsys dostávají k těžce dostupným velkým klientům.
  • Proč je důležité účast na konferenci dopředu zvážit a do detailu se na ni připravit.
  • Jak vyhodnotit návratnost investic do konference.
  • Jak na efektivní produkci specializovaného firemního časopisu a co to firmě může přinést.
  • Proč vaše videa s vysokou sledovaností nemusí přinést nové zákazníky.
  • Jakou sílu mají reference u prodeje nákladného produktu.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 4 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

10 let zkušeností v marketingu a k tomu 100 km měsíčně v nohách. Karel Dytrych je cestovatel s duší marketéra. Nebo snad marketér s duší cestovatele? Karel nám prozradil své fígle v online projektech, díky kterým šetří čas jiným. Znát ho můžete nejen z Freelo a Vašeho Hostingu, ale svůj um předvedl také u projektů Hlidam.to, Seo-servis.cz nebo Saaskari.cz. Dále spolupracoval s firmami jako je Nikon, Mountfield nebo třeba Nedcon.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak se vyvíjí marketingová strategie s vývojem samotného produktu.
  • Proč je důležité vzdělávat svoje zákazníky.
  • Jak najít pro značku specifický tón komunikace a držet se ho.
  • Jak efektivně sbírat zpětnou vazbu a poskytovat zákaznickou péči.
  • Jak využít jednu informaci na různých komunikačních kanálech.
  • Co vám může a nemusí přinést pravidelné natáčení podcastu.
  • Jak se Freelu (ne)povedla expanze do zahraničí.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 12 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Pokud se někdo dokáže postarat o „znovuzrození“ nebo opravdové nastartování e-shopu, je to právě Dan Višňák. Důkazem je několik desítek českých i slovenských internetových obchodů, kterým pomohl k reálnému navýšení obratu. Dokázal jim poradit a vést je správnou cestou. Své zkušenosti předává prostřednictvím vlastního projektu Eshoprestart.cz. S mottem „Každý e-shop může být úspěšný“ předává své zkušenosti a zároveň varuje před chybami, kterými si provozovatelé e-shopů sami házejí klacky pod nohy.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak na kvalitní strategii, aby vás odlišila od konkurence.
  • Jak vám kvalitní produktové stránky několikanásobně zvýší obrat.
  • Jakou roli hraje design e-shopu.
  • Jak komunikovat se zákazníky a měřit efektivitu zákaznického servisu.
  • Jak působit na zákazníkovy emoce a vrýt se mu do paměti.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 25 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Tereza pomáhá strategickému rozvoji značek a buduje (love)brandy. Je přední seniorní marketérka agentury Kindred a s rozvojem pomáhala klientům zvučných jmen jako Moneta Money Bank, LG, Raiffeisenbank, NN Česká republika, Česká spořitelna nebo Sunar. Vedla také marketingový tým 4 zemí CEE regionu v Bonami. V rozhovoru se s námi podělila mimo jiné o to, jak pracovat s daty a jak značky zaspaly digitální inovaci.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak efektivně sledovat a využívat data.
  • Jak stanovit cíle napříč firmou a vyhodnocovat je komplexně.
  • Jak probíhá transformace byznysu velkých firem.
  • Proč některé firmy zaspaly dobu a propásly digitální transformaci.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 2 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Katka stojí v čele největšího nástroje na e-mail marketing u nás – SmartEmailingu. Podělila se s námi o to, proč je důležité zákazníka skutečně poznat a naslouchat mu, nebo co se může stát, když svou databázi kontaktů nebudete pravidelně čistit. Nebála se ani mluvit o úskalích a nepříjemnostech, které její tým na cestě k úspěchu potkaly.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Proč je důležité zaměřit se na jednu cílovou skupinu.
  • Jaký by měl být minimální open-rate (míra otevření) e-mailu a proč neustále aktualizovat databázi kontaktů.
  • Jak efektivně využít e-mailovou automatizaci.
  • Co je to funnel a proč byste ho měli používat.
  • Jak se rozhodnout udělat radikální změnu, když něco nefunguje.
  • Proč jim ve SmartEmailingu některé kurzy a webináře uškodily a jiné opakovaně přináší stovky nových zákazníků.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 2 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Stojí vás tvorba textů příliš mnoho času, peněz i úsilí a zvažujete možnost najmout si profesionálního copywritera? Pak by vás náš kurz outsourcingu tvorby obsahu neměl minout. Ukážeme vám nejen jak najít vhodného člověka, ale především jak spolupráci s ním zefektivnit a připravit za méně peněz více lepšího a kvalitnějšího obsahu.

Co se v kurzu naučíte

Ve 30 minutách se naučíte úspěšně spolupracovat s externisty na tvorbě obsahu pro váš web a marketing. Budete vědět, jak copywriterovi připravit zadání, jak mu poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu, v čem je outsourcing tvorby obsahu výhodný a v čem nikoliv.

Krok po kroku vás čeká:

  • Kdo a proč by měl tvořit texty pro váš marketing a jak moc jsou důležité?
  • Co si nachystat před spoluprací? Tipy z praxe pro lepší výsledek a úsporu času.
  • Jak vypadá správné zadání pro copywritera?
  • Jak poskytnout zpětnou vazbu na hotový text + praktické příklady.
  • Téma, cíl a struktura textu.
  • Výhody a nevýhody různých možností outsourcování tvorby textů a jak vybrat tu nejvhodnější.

Praktické informace

Pro koho se kurz hodí?

Pro všechny, kteří chtějí zefektivnit svůj obsahový marketing – ať už si texty tvoří sami, nebo na jejich tvorbě spolupracují s externisty.

Jak je kurz časově náročný?

Kurz se skládá ze 7 lekcí a zabere vám zhruba půl hodinky.

Kolik za kurz zaplatím?

Kurz jsme pro vás připravili zdarma.

Musím kurz procházet najednou? 

Kurz můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe vždy navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám zaktivní tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste již prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí kliknout na první část „Jak důležité jsou texty v marketingu a kdo je má psát“.

Chcete se odlišit od konkurence a tvořit kvalitní a hodnotný obsah, který vám bude přinášet nové zákazníky? Jste na správném místě. Připravili jsme pro vás content marketing kurz, v němž vám zdarma odhalíme, jak pomocí obsahu zvýšit efektivitu vašeho internetového marketingu.

Co se v kurzu naučíte

Naučíte se vše, co potřebujete pro to, abyste mohli s obsahovým marketingem úspěšně začít. Kurz vás vybaví informacemi, které vám pomohou zorientovat se v jednotlivých pojmech, nástrojích a strategiích. Nastíní výhody a nevýhody tvorby obsahu. Odhalí, pro koho je tento typ marketingu vhodný a jakým způsobem ho implementovat do celkové komunikace firmy. 

Krok po kroku vás čeká:

  • Co je obsahový marketing?
  • Pro koho je obsahový marketing ideální, jeho výhody a nevýhody.
  • Pět procesů v obsahovém marketingu.
  • Jaké výsledky očekávat od obsahového marketingu?
  • Jak začít s obsahovým marketingem?
  • Jak propojit obsahový marketing s dalšími formami marketingu?

Praktické informace

Je kurz vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je kurz časově náročný?

Kurz se skládá z 9 teoretických lekcí, jejichž projití vám zabere 1 hodinu. Ke každé lekci dostanete praktický úkol.

Jaká je cena kurzu?

Základy obsahového marketingu absolvujete zdarma.

Musím kurz procházet najednou? 

Kurz můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe vždy navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám zaktivní tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste již prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí kliknout na první část „Úvod k tréninku“.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít