Test Course (LD)

Test

[

Přihlaste se do online kurzu, který vás krok po kroku provede přípravou obsahového auditu na vašem webu, ale i mimo něj. Obsahový audit představuje nepostradatelného pomocníka, který vám ukáže, jak uspět v obsahovém marketingu a získávat více zákazníků ze SEO. Pomůže vám také smysluplně redesignovat web, zvýšit konverzní poměr, snížit cenu za reklamu a dělat marketing opravdu strategicky.

V kurzu vás čeká 14 srozumitelných lekcí nabitých informacemi a praktickými příklady. Součástí je i prezentace velké vzorové tabulky obsahového auditu a návody, jak vytvořit obsahový audit na webu, sociálních sítích nebo v offline prostředí.

Dozvíte se ale také:

  • jak výsledky auditu vyhodnotit,
  • jak si stanovit priority,
  • jak rozplánovat a realizovat v týmu činnosti vyplývající z auditu,
  • jak změřit, co vám audit přinesl.

Kurz je postavený na více než 10 letech praxe a desítkách obsahových auditů.

Co se v online kurzu o obsahovém auditu naučíte?

Během pouhých 2 hodin se naučíte, jak si zpracovat vlastní obsahový audit, a to i v případě, že jste nikdy předtím žádný nedělali nebo neviděli. Díky auditu získáte přehled o veškerém obsahu, který jste jako značka či projekt dosud vytvořili.

Pomůže vám systematicky zlepšit méně kvalitní obsah a aktualizovat ten starý. Zjistíte, jaké podstránky jsou úspěšné v přirozených výsledcích vyhledávání a proč se jiným v rámci SEO nedaří. Odhalíte, jaký obsah má problémy s uživatelskou přívětivostí, kde vám chybí výzvy k akci, jaké podstránky lákají nejvíce návštěvníků a jsou pro vás tím pádem nejdůležitější.

Naučíte se analyzovat také různé formáty obsahu – pdfka, e-booky, případové studie, videa, nebo třeba příspěvky na sociálních sítích. Ukážeme vám i jak vyhodnotit výsledky auditu, stanovit si priority, jak ve vašem týmu vylepšení efektivně realizovat a jak změřit výsledky, které audit přinesl.

Proč je obsahový audit chybějícím dílkem mozaiky vašeho úspěšného marketingu?

  • Obsahový audit dodá vašemu obsahovému marketingu strategii a priority, na základě kterých postavíte svůj web tak, aby předal návštěvníkům ty nejdůležitější informace, zaujal je a motivoval je ke konverzi. Ušetřete čas a investujte ho do nejdůležitějších kusů obsahu, které vám skutečně přivedou zákazníky. Jak obsahový audit pomůže udělat pořádek ve vašem obsahu se dozvíte v tomto videu.
  • Nejdůležitějším faktorem úspěšného SEO je právě obsah, který se může stát vaší dlouhodobou konkurenční výhodou. Spousta marketérů si to ale stále nechce přiznat a namísto kvalitní obsahové strategie jen neustále přidávají H1 nadpisy nebo zmenšují obrázky o 50 kB, což nepřináší žádné výsledky. Více o přínosu obsahového auditu pro SEO se dozvíte v krátkém videu.
  • Smysluplný redesign webu nespočívá v tom, že každé 2 roky změníte barvu nebo vzhled stránky. Obsahový audit vám pomůže zlepšit celou strukturu webu, zpřehlednit informace, zvýšit konverzní poměr a provést redesign na dalších mnoho let dopředu.
  • Postavte svůj marketing na pevných základech, které vás dovedou k úspěchu. Základními kameny jsou funkční obsah na webu, sociálních sítích, ale i v offline marketingu.

Ukázky z kurzu

Praktické informace

  • Je kurz obsahového auditu vhodný i pro začátečníky?

Ano. Vše ukazujeme na příkladech, od základů a krok za krokem, takže kurz zvládnete i jako úplní začátečníci. Součástí kurzu jsou však i pokročilé techniky a triky, které se budou hodit také zkušenějším marketingovým specialistům.

  • Jak je kurz časově náročný?

Čeká vás 14 lekcí, které vám celkem zaberou necelé dvě hodiny. Studijní tempo si určujete sami, dle svých časových možností.

  • Jaká je cena kurzu?

Kurz obsahového auditu stojí 3900 Kč bez DPH. V ceně máte navíc po dobu 1 měsíce od zakoupení kurzu ještě konzultace s námi v ceně.

  • Co budu potřebovat pro absolvování kurzu?

Budete potřebovat počítač a chvíli času. Díky kurzu si můžete obsahový audit připravit s použitím nástrojů, které jsou k dispozici zdarma. Pokročilé volitelné funkce některých nástrojů budou vyžadovat i placené verze nástroje. Zpravidla stojí několik desítek dolarů. Účastníkům kurzu ale nabízíme možnost využít placené nástroje, aniž byste si museli kupovat licenci. Vstupní data pro obsahový audit vám rádi připravíme.

  • Je možné získat certifikát o úspěšném absolvování?

Ano. Jakmile si projdete všechny lekce, označte je tlačítkem jako dokončené a na konci od nás získáte certifikát absolventa.

  • Musím kurz procházet najednou?

Školení můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe navazují. Začněte s kurzem hned. Stačí si zakoupit přístup a kliknout na první lekci „Úvod“.

Honza se s námi podělil o zkušenosti z oblasti maskotů opravdu do detailů. Vysvětlil, kdy bude maskot fungovat a kdy ne, pro koho je vhodný a jak maskota správně využít. Ukázal příklady úspěšných i neúspěšných maskotů a prozradil 3 hlavní kroky k potenciálnímu zdaru.

V rozhovoru s Honzou zaznělo například:

  • Maskot musí být reprezentant hodnot, které stojí za to. Jinak bude maskot za chvíli nudit.
  • Musíte správně určit vlastnosti, se kterými maskota spojíte, a emoce, které má vyvolávat.
  • Maskot sám o sobě důvěru nevybuduje, důležitá je strategie. Nepoužívejte ho bezcílně.
  • Ošetřete dobře licenční smlouvu, a to i pro budoucí použití. Co je teď nepředstavitelné, může být za pár let skutečností.
  • Brand je v hlavách lidí, ne ve vašem marketingovém oddělení.

Pokud chcete zjistit také to, jak vybrat vhodnou postavu nebo jak úspěch maskota vyhodnocovat, pusťte si celý záznam pořadu. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 15 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Michaela se rozpovídala o nové éře copywritingu v Komerční bance, který jde ruku v ruce se SEO a přináší díky tomu skvělé výsledky. Vysvětlila nám, jak vznikal copy style guide, ukázala nástroj, který jí pomáhá ke správnému tónu komunikace, a prozradila, proč se články KB drží na předních příčkách vyhledávání.

V rozhovoru s Míšou zaznělo například:

  • Jak dlouho připravovali nový web.
  • Proč vzniknul style guide a co konkrétně obsahuje.
  • Jak v KB řeší tón a styl komunikace.
  • Jak u nich probíhá celý copy proces.
  • Jaký princip při psaní článků Míša používá.
  • Co (ne)funguje na produktových stránkách KB.
  • Proč v rámci copywritingu nepoužívají AI.

Pokud chcete zjistit také to, z čeho vycházejí témata článků nebo kdy Komerční banka provádí UX testování, pusťte si celý záznam pořadu. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 24 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Sabina nám popsala celý proces revitalizace obchodní značky, který byl v případě foodora velmi přínosný. Prozradila, co byly klíčové momenty, na co všechno nesměli zapomenout a jak konkrétně změnu značky komunikovali. Nechyběly ani příklady a sdílení toho, co se povedlo (i nepovedlo), nahlédli jsme také na konkrétní data před a po rebrandingu.

V rozhovoru se Sabinou zaznělo například:

  • Kdy a proč je vhodné rebrandovat.
  • Jak a kdy rebranding vyhodnocovat.
  • Proč se firmy tohoto procesu bojí.
  • Proč došlo na rebranding z Dáme jídlo na foodora.
  • Jak dlouho revitalizace trvala a co konkrétně obnášela.
  • Jak mění foodora zažitý mindset zaměstnanců.
  • Co pro Sabinu znamená lovebrand.

Pokud chcete zjistit také to, jak foodora řeší poisitioning a v čem cítí slabiny, pusťte si celý záznam pořadu. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Aby se jakékoli podnikání mohlo úspěšně rozvíjet, je třeba sledovat jeho vývoj, rekapitulovat a z dostupných dat odvozovat, jak dál. A nejde jen o údaje interní, ale také o pozorování celého odvětví. CMO Shoptetu Ivo Mrena nám proto poskytnul širší náhled na celou e-commerce, a to jak z hlediska předchozího vývoje, tak i s ohledem na budoucnost.

Iva jsme se například zeptali na:

  • růst a pokles jednotlivých odvětví v posledních letech
  • srovnání české e-commerce s jinými státy
  • nejčastější způsoby dopravy a platby
  • průměrnou hodnotu objednávky v letech 2022 a 2023
  • výsledky vánoční sezony 2023
  • význam brandu pro malé a střední e-shopy
  • doporučení pro rok 2024

Pokud chcete zjistit také to, jaký má Shoptet názor na obchodování na marketplaces nebo jak se připravují na zákaz cookies třetích stran, pusťte si celý záznam pořadu. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 22 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Crowdfunding je skvělý způsob, jak rozjet projekt, ať už jste nezisková organizace, komerční společnost, nebo jednotlivec. Kromě toho, že získáte finance, přináší i další výhody. Už během crowdfundingové kampaně zjistíte, jestli se váš nápad líbí ostatním, jestli má vůbec šanci uspět. Kampaň se stane součástí vašeho marketingu a už tehdy si získáte fanoušky.

Cristiny jsme se například zeptali:

  • Jak jednoduché, či složité je založení sbírky
  • Co během kampaně nepodcenit, na co se obzvláště zaměřit
  • Jak probíhaly nejúspěšnější sbírky na Donio
  • Jak Donio pomáhá zakladatelům projektů
  • Jaký komunikační kanál je pro crowdfunding nejlepší
  • V čem se Donio liší od jiných crowdfundingových platforem
  • Jak se Donio snaží platformu vylepšovat a co chystá do budoucna

Pokud se chcete dozvědět také to, který marketingový kanál funguje nejlépe přímo Donio, jaké jsou společné znaky úspěšných sbírek či jak vypadá typický dárce na Donio, pusťte si celý záznam pořadu. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 21 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Zjistěte, jestli mají sociální sítě potenciál právě pro váš marketing, jaké sítě zvolit a jaký obsah na nich tvořit. Školení pro Facebook, kurz pro Instagram, LinkedIn školení – vše v jednom a ještě mnohem více. Naše doporučení a praktické ukázky vám pomohou zapojit sociální sítě do vašeho marketingového mixu opravdu efektivně. 

Co se v online kurzu o marketingu na sociálních sítích naučíte?

Během necelých dvou hodin vám představíme výhody i nástrahy sociálních sítí a  seznámíme vás se specifiky těch nejpoužívanějších. Ukážeme vám, jak je využít ve svůj prospěch a mít na nich jako firma či projekt úspěch. Projdeme si také strategii komunikace na sociálních sítích, copywriting a formáty příspěvků a vyhodnocování výsledků. Školení sociálních sítí prakticky, srozumitelně a přehledně je tady.

Krok za krokem projdete světem sociálních sítí a po cestě se dozvíte:

  • Proč využívat sociální sítě
  • Jak se sociálními sítěmi v rámci marketingu pracovat
  • Které sítě používat a kdy
  • Jak efektivně používat Facebook
  • Jak na úspěšný marketing na Instagramu 
  • Jak na skvělé tweety na platformě X
  • Jak budovat značku na LinkedInu
  • Jak zapojit do marketingu YouTube, TikTok a Pinterest
  • Jak dát vašemu marketingu na sociálních sítích ten správný směr
  • Jak hravě zvládnout pravidelnou správu sítí
  • Co a jak vyhodnocovat

Praktické informace

  • Je kurz sociálních sítí vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

  • Jak je kurz marketingu na sociálních sítích časově náročný?

Čeká vás 11 lekcí, které vám celkem zaberou zhruba necelé dvě hodiny.

  • Jaká je cena kurzu?

Základy sociálních sítí můžete absolvovat úplně zdarma.

  • Je možné získat certifikát o úspěšném absolvování?

Ano, projděte všechny lekce, označte je tlačítkem jako dokončené a na konci získáte certifikát absolventa.

  • Musím kurz marketingu na sociálních sítích procházet najednou?

Školení můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám nabídne tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí se přihlásit do kurzu a pak kliknout na první část „Úvod“.

Vybrané ohlasy

„Když jsem hledala, jak se starat o své sítě, narazila jsem na Včeliště. Je neuvěřitelné, kolik kvalitního, srozumitelného a potřebného materiálu je k dispozici, a to navíc zdarma. Školení Základů sociálních sítí mi velice pomohlo v orientaci jak dál a následný telefonát s paní Žižkovou vše ještě posunul. Rozhodně doporučuji všem, kdo se potřebují zorientovat a případně si spravovat své sítě sami."

Ilona Kratochvílová

Ondřej nás nechal nahlédnout pod pokličku marketingu investiční platformy Portu poměrně hluboko, abychom pochopili, jak je možné, že i přes značnou nedůvěru Čechů ve finanční subjekty má Portu více než 200 000 klientů a noví stále přibývají.

Ondřeje jsme se například zeptali:

  • Jaký obsah a témata jsou na magazínu Portu nejoblíbenější
  • Jak vypadá tým, který magazín tvoří
  • Jak připravují publikační plán a vyhodnocují výsledky magazínu
  • Jaké jsou výsledky a dopady projektu Index finanční gramotnosti
  • Jak vypadají newslettery a automatizace Portu
  • Jak měří a vyhodnocují e-mailový marketing
  • Jak na obsah tvořený influencery

Pokud se chcete dozvědět, jak v Portu využívají recyklovaný obsah, jaká sociální síť jim nejlépe funguje nebo třeba jak probíhala spolupráce s Kovym, pusťte si celý záznam pořadu. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 27 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Honza odloupnul vrchní slupky umělé inteligence, aby i úplní laici pochopili, jak AI funguje. Vysvětlil, proč se dostala v roce 2022 tak do popředí, a nastínil, jak může vypadat budoucnost – nás marketérů, ale i lidí obecně. A protože se naše akce soustředí hlavně na marketing, zeptali jsme se také na možnosti využití umělé inteligence v této oblasti.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak rychlý je vývoj AI a co už dneska umí
  • Proč je důležité pochopit, jak funguje
  • Jaký je rozdíl mezi AI a ChatGPT a proč je nezaměňovat
  • Co firmy nejčastěji poptávají od AI konzultantů v rámci marketingu
  • Jaká je role marketérů v utváření budoucího světa
  • Jak na generování textu pomocí ChatGPT
  • Zda se mají copywriteři bát o práci
  • Jaká je právní stránka spolupráce s AI
  • a mnoho dalšího

Pokud se chcete dozvědět, kvůli čemu Honza Romportl apeluje na marketéry a co jim doporučuje, pusťte si celý záznam rozhovoru. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 37 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Věděli jste, že internetová tržiště jako Amazon a eBay tvoří v evropském e-commerce až 40 % obratu? V Česku jejich kouzlo objevila už pětina online prodejců a toto číslo pravděpodobně poroste. Marketplaces jsou totiž i pro menší e-shopy skvělou příležitostí, kterou Radoslav Conev chytil a nepustil. U květnového kafe se s námi podělil o své zkušenosti z praxe.  

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak se marketplaces liší od zbožových porovnávačů
  • Pro koho (ne)jsou vhodná
  • Co e-shop potřebuje, aby mohl na online tržištích začít
  • Konkrétní tržiště a jejich specifika
  • Poplatky a pravidla používání marketplaces

Pokud se chcete dozvědět, jaký obrat online tržiště e-shopu Bioruza.sk přináší a další zajímavá fakta, pusťte si celý záznam povídání s Radoslavem Conevem. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 31 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Lubor pracuje v marketingu už téměř 20 let, přičemž od roku 2015 se aktivně věnuje oblasti HR marketingu. Pod jeho vedením dosud vzniklo více než 500 úspěšných kampaní. Lubor také pravidelně přednáší a v rámci agentury WORKOHOLIX konzultuje marketingovou problematiku. Díky němu jsme se v březnu dozvěděli, jak na tvorbu HR kampaní a které propagační kanály jsou pro ně nejefektivnější. Lubor je upřímný a říká věci na rovinu, takže nechyběly ani konkrétní ukázky a rady ověřené v praxi. 

Co dalšího se v rozhovoru dozvíte

  • Jak souvisí porodnost s budoucností hledání zaměstnanců
  • Jak hledání nových zaměstnanců načasovat
  • Kdy stačí zveřejnit inzerát a kdy spustit rozsáhlejší kampaň
  • Proč dělat HR analýzu
  • Jak k efektivnímu marketingu pomůže náborový web

Pokud se také chcete dozvědět klíčová fakta HR marketingu, který funguje, pusťte si celý záznam povídání s Luborem Malým. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 21 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Naučte se, jak získat nové zákazníky a hýčkat ty stávající pomocí e-mail marketingu. Vytvořte si dlouhodobou konkurenční výhodu díky efektivním rozesílkám a e-mailingovým automatizacím. V tomto kurzu plném praktických ukázek zjistíte, jak na to.

Co se v online kurzu o e-mailingu naučíte?

Během 90 minut si v kurzu připravíte vlastní e-mailingovou strategii, zjistíte, jak správně strukturovat e-maily, segmentovat kontakty nebo třeba zapojit automatizaci do marketingu. Vše je vysvětlené na konkrétních příkladech, jednoduše a srozumitelně.

Krok po kroku vás čeká:

  • Jak komunikovat s vaším publikem pomocí e-mail marketingu
  • Základy e-mailové strategie a na co si dát pozor
  • Jak sbírat nové kontakty v souladu se zákonem
  • Co je to segmentace a jak na ni v jednotlivých e-mailingových nástrojích
  • Jak psát poutavé předměty a texty e-mailů
  • Jak zajistit doručitelnost zprávy a neskončit ve spamu
  • Jak si usnadnit e-mail marketing a zajistit skvělé výsledky
  • Jaké automatizace v rámci e-mailingu zapojit, včetně praktických příkladů
  • Jak vyhodnocovat e-mailing

Praktické informace

  • Je kurz e-mailingu vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

  • Jak je e-mailingový kurz časově náročný?

Čeká na vás 10 lekcí, které vám celkem zaberou 1,5 hodiny.

  • Jaká je cena kurzu e-mail marketingu?

Základy e-mail marketingu můžete absolvovat úplně zdarma.

  • Je možné získat certifikát o úspěšném absolvování?

Ano, projděte všechny lekce, označte je tlačítkem jako dokončené a na konci získáte certifikát absolventa.

  • Musím kurz e-mail marketingu procházet najednou?

Školení e-mail marketingu můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám nabídne tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí se přihlásit do kurzu a pak kliknout na první část „Úvod do kurzu e-mailingu“.

Vybrané ohlasy

„Kurz základy e-mail marketingu je skvělý program pro všechny, kdo chtějí pracovat a využívat e-mailový marketing správně a hlavně díky mailingu generovat super tržby nad rámec běžných prodejů. Pepa vše vysvětluje naprosto srozumitelně, prakticky a i pro mě osobně byla v kurzu řada obrovsky hodnotných informací, které jsem do té doby neznal a nepracoval s nimi. Hned jsem je zařadil do vlastního e-mailingu jak v rámci mého projektu ESHOP BOOSTER, tak i na mém e-shopu x-trenink.cz. Díky Včelišti za super kurz."

Daniel Višňák, Mentor a autor programu eshopbooster.cz

Adam má se svým bratrem Tomášem „na svědomí“ velmi úspěšný podcast Brocast, který si měsíčně poslechne přes 2 miliony lidí. Natáčí podcasty také pro jiné firmy, například pro Ernst & Young, proto nám mohl zcela objektivně prozradit všechny detaily ohledně přípravy podcastu.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jakou potřebujete výbavu a kolik stojí
  • Co posluchače nejvíce zajímá
  • Jak se na natáčení připravovat
  • Jak podcasty distribuovat

Pokud se chcete dozvědět, jak spustit úspěšný firemní podcast, pusťte si celý záznam povídání s Adamem Dunovským. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 16 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Adam má jako marketingový a e-commerce ředitel na starost kompletní fungování online obchodu Knihy Dobrovský. Zajišťuje, aby e-shop rostl a lidé tam nakupovali rádi. Také se stará o propagaci celé společnosti a podporu značky. Prozradil nám, jak konkrétně to dělá a co k tomu využívá.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Jak Adam přistupuje k sociálním sítím
  • Jak probíhá spolupráce s influencery
  • Jak zbožíznalství pomáhá k efektivnímu marketingu
  • O Facebookové skupině Knižní závisláci, kterou Adam založil

Pokud se chcete dozvědět, jak sociální sítě a zbožíznalství přinesly Knihám Dobrovský 1 miliardu, pusťte si celý záznam povídání s Adamem Pýchou. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 43 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Kafe a marketing se vrátilo v plné síle. V červnu jsme se po dlouhé pauze zase potkali naživo! Jako hosty jsme si pozvali Ženy v byznysuAlenu Barnovou a Kateřinu Tygl, které nám prozradily jak úspěšně uspořádat vlastní event, meetup či konferenci pro komunitu, odborníky, klienty či širokou veřejnost.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Timeline přípravy eventuálně
  • Jak vybrat speakery a atraktivní témata
  • Jak nastavit cenu vstupenky, délku akce a termín
  • Jak akci efektivně propagovat
  • Bonus: roadmapa plánovaní eventu

Pokud se o plánování úspěšných eventů chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání s Alenou Barnovou a Kateřinou Tygl. 

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 32 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Nastavení cookie lišty je populární slovní spojení, které od začátku roku 2022 velmi rezonuje celým online světem. Právě proto si toto téma zvolil i Josef Řezníček jako přednášku pro studenty Vysoké školy ekonomické v Praze v rámci akce Absolventské středy. 

Co se v přednášce dále dozvíte

  • Jak zasáhla nová legislativa ohledně sběru cookies do online marketingu značek pohledem marketéra?
  • Co přináší běžnému uživateli internetu tato změna a jaké výzvy na základě ní dnes marketéři musí řešit?
  • Jak dopadne střet podniků vydělávajících na uživatelích cíleným marketingem se snahou EU omezit zneužívání osobních údajů?
  • Jaké korporace se rozhodly ignorovat tato pravidla?
  • To a ještě mnohem více se dozvíte v záznamu přednášky.

Pokud se vás přednáška od Josefa Řezníčka na téma: Střet marketérů a ochrany osobních údajů, verze 2022 zaujala a chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam, který najdete níže na stránce. 

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je přednáška časově náročná?

Celé video trvá 53 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu vzdělávacích přednášek. O dalších plánovaných akcích se brzy dozvíte.

Březnové Kafe a marketing se točilo kolem dnes čím dál populárnějších nákupů farmářských potravin. Naše pozvání přijal Lukáš Balek, marketingový ředitel projektu Scuk.cz, největšího online farmářského tržiště u nás. Lukáš nám představil celý projekt, popsal přibližně pětiletou cestu k úspěchu a ukázal zajímavá zákulisní data.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Jak farmářské tržiště funguje a kolik farmářů jeho prostřednictvím nabízí zákazníkům své produkty?
  • Kolik lidí řeší marketing ve Scuku? 
  • Co se učí tým šesti set „externích markeťáků“, jak Lukáš s nadsázkou nazývá síť obchodníků, a jak jim Scuk pomáhá s marketingem?
  • Co patří mezi hlavní cíle tržiště a jak se tam vyhodnocují marketingové aktivity?
  • Proč si Scuk pro svou spolupráci vybral influencerku Cat & Cook a jak Lukáš hodnotí influencer marketing? 
  • Co pro Scuk znamená vlastní komunita zákazníků a jak se daří ji budovat a rozšiřovat?
  • Proč ve Scuku začali narážet na „limit komunikačního prostoru“? 
  • Jak z marketingového hlediska funguje představování jednotlivých farmářů formou příběhů?
  • Jak vypadá e-mailingová sekvence pro zákazníky farmářského tržiště a podle čeho ve Scuku vyhodnocují její úspěšnost?
  • Proč podle Lukáše funguje pravidlo, že jedna plus jedna se může rovnat tři?

Pokud se o marketingu farmářského tržiště Scuk.cz chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání s Lukášem Balkem. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 13 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Únorové Kafe a marketing bylo tradičně nejen o marketingu, ale tentokrát i o té kávě. Naše pozvání přijal Jan Houdek, stratég, marketér a majitel společnosti Dokonalá káva, která cílí na milovníky domácí přípravy espressa. Honza nás seznámil s e-shopem, představil vlastní značku kávy a nechal nás nahlédnout pod pokličku marketingového mixu, na který v Dokonalé kávě sázejí.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Jak se během šesti let podařilo rozjet e-shop úplně od nuly až k aktuálnímu třináctimilionovému ročnímu obratu? 
  • Na co se vyplatí myslet při výběru názvu produktu a proč kávová značka Dopraženo dvakrát změnila své jméno?
  • Může být vlastní značka kávy konkurenční výhodou?
  • Jakou roli hrají v marketingu baristické kurzy, které v roce 2018 tvořily téměř třetinu celkového obratu? Může nabídka zážitku fungovat i pro jiné e-shopy? 
  • Jak pandemie zasáhla kávový byznys a co všechno se s jejím příchodem v Dokonalé kávě změnilo?
  • Jakou roli hraje v marketingové komunikaci blog a jak statistiky organické návštěvnosti boří Honzovo přesvědčení, že „blogové články jsou mrtvé a nikdo je nečte“?
  • Jakým způsobem Honzův tým pracuje s obsahem v e-mailingu a jak vypadá newsletter, který odchází každý týden? 
  • Jak může fungovat publikace videí na TikToku, do které se před pár dny v Dokonalé kávě pustili? 
  • Vyplatí se mít kromě e-shopu i vlastní kamennou prodejnu a proč by ji Honza doporučil hlavně obchodům, které nabízejí dražší produkty?

Pokud se o marketingu provoněném kávou chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání, během kterého Jan Houdek odpovídal na dotazy Josefa Řezníčka i našich diváků. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 4 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.