Honza odloupnul vrchní slupky umělé inteligence, aby i úplní laici pochopili, jak AI funguje. Vysvětlil, proč se dostala v roce 2022 tak do popředí, a nastínil, jak může vypadat budoucnost – nás marketérů, ale i lidí obecně. A protože se naše akce soustředí hlavně na marketing, zeptali jsme se také na možnosti využití umělé inteligence v této oblasti.
Co se v rozhovoru dozvíte
Pokud se chcete dozvědět, kvůli čemu Honza Romportl apeluje na marketéry a co jim doporučuje, pusťte si celý záznam rozhovoru. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 37 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Věděli jste, že internetová tržiště jako Amazon a eBay tvoří v evropském e-commerce až 40 % obratu? V Česku jejich kouzlo objevila už pětina online prodejců a toto číslo pravděpodobně poroste. Marketplaces jsou totiž i pro menší e-shopy skvělou příležitostí, kterou Radoslav Conev chytil a nepustil. U květnového kafe se s námi podělil o své zkušenosti z praxe.
Co se v rozhovoru dozvíte
Pokud se chcete dozvědět, jaký obrat online tržiště e-shopu Bioruza.sk přináší a další zajímavá fakta, pusťte si celý záznam povídání s Radoslavem Conevem. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 31 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Lubor pracuje v marketingu už téměř 20 let, přičemž od roku 2015 se aktivně věnuje oblasti HR marketingu. Pod jeho vedením dosud vzniklo více než 500 úspěšných kampaní. Lubor také pravidelně přednáší a v rámci agentury WORKOHOLIX konzultuje marketingovou problematiku. Díky němu jsme se v březnu dozvěděli, jak na tvorbu HR kampaní a které propagační kanály jsou pro ně nejefektivnější. Lubor je upřímný a říká věci na rovinu, takže nechyběly ani konkrétní ukázky a rady ověřené v praxi.
Co dalšího se v rozhovoru dozvíte
Pokud se také chcete dozvědět klíčová fakta HR marketingu, který funguje, pusťte si celý záznam povídání s Luborem Malým. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 21 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Naučte se, jak získat nové zákazníky a hýčkat ty stávající pomocí e-mail marketingu. Vytvořte si dlouhodobou konkurenční výhodu díky efektivním rozesílkám a e-mailingovým automatizacím. V tomto kurzu plném praktických ukázek zjistíte, jak na to.
Během 90 minut si v kurzu připravíte vlastní e-mailingovou strategii, zjistíte, jak správně strukturovat e-maily, segmentovat kontakty nebo třeba zapojit automatizaci do marketingu. Vše je vysvětlené na konkrétních příkladech, jednoduše a srozumitelně.
Krok po kroku vás čeká:
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Čeká na vás 10 lekcí, které vám celkem zaberou 1,5 hodiny.
Základy e-mail marketingu můžete absolvovat úplně zdarma.
Ano, projděte všechny lekce, označte je tlačítkem jako dokončené a na konci získáte certifikát absolventa.
Školení e-mail marketingu můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám nabídne tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí se přihlásit do kurzu a pak kliknout na první část „Úvod do kurzu e-mailingu“.
Adam má se svým bratrem Tomášem „na svědomí“ velmi úspěšný podcast Brocast, který si měsíčně poslechne přes 2 miliony lidí. Natáčí podcasty také pro jiné firmy, například pro Ernst & Young, proto nám mohl zcela objektivně prozradit všechny detaily ohledně přípravy podcastu.
Co se v rozhovoru dozvíte
Pokud se chcete dozvědět, jak spustit úspěšný firemní podcast, pusťte si celý záznam povídání s Adamem Dunovským. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 16 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Adam má jako marketingový a e-commerce ředitel na starost kompletní fungování online obchodu Knihy Dobrovský. Zajišťuje, aby e-shop rostl a lidé tam nakupovali rádi. Také se stará o propagaci celé společnosti a podporu značky. Prozradil nám, jak konkrétně to dělá a co k tomu využívá.
Co se v rozhovoru dále dozvíte
Pokud se chcete dozvědět, jak sociální sítě a zbožíznalství přinesly Knihám Dobrovský 1 miliardu, pusťte si celý záznam povídání s Adamem Pýchou. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 43 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Kafe a marketing se vrátilo v plné síle. V červnu jsme se po dlouhé pauze zase potkali naživo! Jako hosty jsme si pozvali Ženy v byznysu, Alenu Barnovou a Kateřinu Tygl, které nám prozradily jak úspěšně uspořádat vlastní event, meetup či konferenci pro komunitu, odborníky, klienty či širokou veřejnost.
Co se v rozhovoru dále dozvíte
Pokud se o plánování úspěšných eventů chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání s Alenou Barnovou a Kateřinou Tygl.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 32 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Nastavení cookie lišty je populární slovní spojení, které od začátku roku 2022 velmi rezonuje celým online světem. Právě proto si toto téma zvolil i Josef Řezníček jako přednášku pro studenty Vysoké školy ekonomické v Praze v rámci akce Absolventské středy.
Co se v přednášce dále dozvíte
Pokud se vás přednáška od Josefa Řezníčka na téma: Střet marketérů a ochrany osobních údajů, verze 2022 zaujala a chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam, který najdete níže na stránce.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je přednáška časově náročná?
Celé video trvá 53 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu vzdělávacích přednášek. O dalších plánovaných akcích se brzy dozvíte.
Březnové Kafe a marketing se točilo kolem dnes čím dál populárnějších nákupů farmářských potravin. Naše pozvání přijal Lukáš Balek, marketingový ředitel projektu Scuk.cz, největšího online farmářského tržiště u nás. Lukáš nám představil celý projekt, popsal přibližně pětiletou cestu k úspěchu a ukázal zajímavá zákulisní data.
Co se v rozhovoru dále dozvíte
Pokud se o marketingu farmářského tržiště Scuk.cz chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání s Lukášem Balkem. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 13 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Únorové Kafe a marketing bylo tradičně nejen o marketingu, ale tentokrát i o té kávě. Naše pozvání přijal Jan Houdek, stratég, marketér a majitel společnosti Dokonalá káva, která cílí na milovníky domácí přípravy espressa. Honza nás seznámil s e-shopem, představil vlastní značku kávy a nechal nás nahlédnout pod pokličku marketingového mixu, na který v Dokonalé kávě sázejí.
Co se v rozhovoru dále dozvíte
Pokud se o marketingu provoněném kávou chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání, během kterého Jan Houdek odpovídal na dotazy Josefa Řezníčka i našich diváků. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 4 minuty.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Hostem letošního první akce Kafe a marketing byla Lucie Petráková, marketingová ředitelka Železné koule. Lucie nám představila projekt této unikátní online i offline tělocvičny a pobavili jsme se také o cílových skupinách nebo zapojení crowdfundingové kampaně na Hithitu, ve které se podařilo vybrat téměř sedm milionů korun.
Co se v rozhovoru dozvíte
Pokud se chcete dozvědět, jestli Železná koule bude expandovat do zahraničí, pusťte si celý záznam rozhovoru. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 5 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
V listopadu jsme na Kafe a marketing pozvali Ondřeje Vrabce, zakladatele ZahradniZabava.cz. Zajímalo nás, zda je marketing e-shopu se zahradní zábavou stejně hravý a originální jako jeho sortiment, jak se daří na trhu české rodinné firmě vyrábějící dřevěné venkovní hry a jaké marketingové fígle mají v rukávu.
Co se v rozhovoru dozvíte
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 11 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Chcete mít dlouhodobě vysokou organickou návštěvnost webu? Připravili jsme pro vás informacemi nabité školení, které hravě zvládne každý začátečník. Dozvíte se v něm vše, co potřebujete vědět, abyste se zvládli svépomocí na stránkách výsledků vyhledávání průběžně posouvat nahoru. A zabere to jen hodinu a půl.
V kurzu se během devadesáti minut naučíte to nejdůležitější, co potřebujete z pozice majitele webu nebo marketéra vědět o SEO. Zjistíte, jak fungují vyhledávače, jak pracovat s klíčovými slovy, jaké důležité technické faktory hrají roli při řazení výsledků, jak vyhodnocovat SEO a spoustu dalších věcí. Vše bude jasně, srozumitelné a s názornými příklady z praxe.
Krok po kroku vás čeká:
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
SEO školení se skládá z 10 lekcí, jejichž projití vám zabere 1,5 hodiny.
Základy SEO se naučíte zcela zdarma.
SEO kurz můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe vždy navazují. Každé video se po zhlédnutí automaticky označí jako dokončené a vy můžete přejít na další. Pokud se ale na něj dívat nechcete, můžete kliknout na tlačítku “Označit jako dokončené” a pokračovat. Vždy tak budete mít přehled, které lekce jste již prošli a které vás ještě čekají. Neváhejte a začněte se vzděláváním právě teď. Stačí se přihlásit do kurzu a pak kliknout na první část „Úvod“.
V říjnu jsme na Kafe a marketing pozvali Tadeáše Kulu, jednoho z nejmladších českých podnikatelů, který stojí za projektem Reknihy. Povídali jsme si o tom, co stojí za úspěchem startupu, který propojuje ekologii a lásku ke čtení. Tadeáš se s námi podělil o konkrétní marketingové strategie, výsledky i ukázky povedených kampaní.
Co se v rozhovoru dozvíte
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 10 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
S Ruslanem, který se na založení Trenýrkárna.cz podílel a dnes stojí v jejím čele jako CEO, jsme v září nahlédli do zákulisí marketingu největšího českého e-shopu s pánským spodním prádlem. Povídali jsme si o budování značky, konkrétních finančních ukazatelích, tvorbě mediálních plánů nebo o spolupráci s influencery.
Co se v rozhovoru dozvíte
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
S Jaroslavem, který v UrbanStore a Bibloo řídí na pozici CMO marketing, jsme v červnu nahlédli do zákulisí fashion marketingu. Povídali jsme si mimo jiné i o konkurenci na online módním trhu, slevách, rozpočtu, marketingových fíglech i spolupráci s influencery.
Co se v rozhovoru dozvíte
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Jak funguje marketing v obchodě s hudebními nástroji? Které kanály se osvědčily, a co se naopak úplně nepovedlo? Nejen o tom jsme si povídali s Filipem Černým, marketingovým ředitelem Kytary.cz. Filip nám prozradil třeba i to, jak expandovat na další evropské trhy a dosáhnout miliardového obratu. Poodhalil také výhody a nevýhody vlastního e-shopového řešení.
Co se v rozhovoru dozvíte
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 17 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
V čem je Zásilkovna jiná než ostatní doručovatelé? Co ji odlišuje a s jakými výsledky? To prozradil Milan Šmíd, CMO skupiny Packeta, pod kterou spadá česká Zásilkovna, na dubnovém Kafi a marketingu. Mluvil třeba i o tom, jaký marketing zvolili ve vztahu k e-shopům, výdejním místům, zákazníkům a zaměstnancům. Dále s námi sdílel, jak skupina expanduje do dalších zemí a jak marketingovou strategii tyto země přejímají.
Co se v rozhovoru dozvíte
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Jaké jsou výhody a úskalí marketingu v neziskovém sektoru oproti komerční sféře a jak najít balanc mezi poutavým a hlubokým obsahem? V březnovém live streamu jsme přivítali Annu Zemanovou, která nám prozradila, na čem je postavený marketing projektu Díky, že můžem, jak pracují s omezeným budgetem, jak se jim podařilo převést oslavy 17. listopadu do onlinu a s jakými výsledky. Podělila se s námi o tipy pro organický dosah na sociálních sítích nebo o zákulisí konceptu esenbáka Jonáše na TikToku.
Co se v rozhovoru dozvíte
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá necelou 1 hodinu a 30 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Na čem je postavený marketing úspěšné e-mailingové platformy a jaké jsou jeho silné a slabé stránky? Hostem únorového live streamu byl Jakub Stupka, spoluzakladatel a provozní ředitel společnosti Ecomail. Prozradil nám také, jak je možné vybudovat start-up i bez investora, jakými způsoby se jim osvědčilo posilovat značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem – a co z toho funguje Ecomailu lépe.
Co se v rozhovoru dozvíte
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.