Kafe a marketing s Janem Romportlem o umělé inteligenci

Honza odloupnul vrchní slupky umělé inteligence, aby i úplní laici pochopili, jak AI funguje. Vysvětlil, proč se dostala v roce 2022 tak do popředí, a nastínil, jak může vypadat budoucnost – nás marketérů, ale i lidí obecně. A protože se naše akce soustředí hlavně na marketing, zeptali jsme se také na možnosti využití umělé inteligence v této oblasti.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak rychlý je vývoj AI a co už dneska umí
  • Proč je důležité pochopit, jak funguje
  • Jaký je rozdíl mezi AI a ChatGPT a proč je nezaměňovat
  • Co firmy nejčastěji poptávají od AI konzultantů v rámci marketingu
  • Jaká je role marketérů v utváření budoucího světa
  • Jak na generování textu pomocí ChatGPT
  • Zda se mají copywriteři bát o práci
  • Jaká je právní stránka spolupráce s AI
  • a mnoho dalšího

Pokud se chcete dozvědět, kvůli čemu Honza Romportl apeluje na marketéry a co jim doporučuje, pusťte si celý záznam rozhovoru. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 37 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Věděli jste, že internetová tržiště jako Amazon a eBay tvoří v evropském e-commerce až 40 % obratu? V Česku jejich kouzlo objevila už pětina online prodejců a toto číslo pravděpodobně poroste. Marketplaces jsou totiž i pro menší e-shopy skvělou příležitostí, kterou Radoslav Conev chytil a nepustil. U květnového kafe se s námi podělil o své zkušenosti z praxe.  

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak se marketplaces liší od zbožových porovnávačů
  • Pro koho (ne)jsou vhodná
  • Co e-shop potřebuje, aby mohl na online tržištích začít
  • Konkrétní tržiště a jejich specifika
  • Poplatky a pravidla používání marketplaces

Pokud se chcete dozvědět, jaký obrat online tržiště e-shopu Bioruza.sk přináší a další zajímavá fakta, pusťte si celý záznam povídání s Radoslavem Conevem. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 31 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Lubor pracuje v marketingu už téměř 20 let, přičemž od roku 2015 se aktivně věnuje oblasti HR marketingu. Pod jeho vedením dosud vzniklo více než 500 úspěšných kampaní. Lubor také pravidelně přednáší a v rámci agentury WORKOHOLIX konzultuje marketingovou problematiku. Díky němu jsme se v březnu dozvěděli, jak na tvorbu HR kampaní a které propagační kanály jsou pro ně nejefektivnější. Lubor je upřímný a říká věci na rovinu, takže nechyběly ani konkrétní ukázky a rady ověřené v praxi. 

Co dalšího se v rozhovoru dozvíte

  • Jak souvisí porodnost s budoucností hledání zaměstnanců
  • Jak hledání nových zaměstnanců načasovat
  • Kdy stačí zveřejnit inzerát a kdy spustit rozsáhlejší kampaň
  • Proč dělat HR analýzu
  • Jak k efektivnímu marketingu pomůže náborový web

Pokud se také chcete dozvědět klíčová fakta HR marketingu, který funguje, pusťte si celý záznam povídání s Luborem Malým. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 21 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Naučte se, jak získat nové zákazníky a hýčkat ty stávající pomocí e-mail marketingu. Vytvořte si dlouhodobou konkurenční výhodu díky efektivním rozesílkám a e-mailingovým automatizacím. V tomto kurzu plném praktických ukázek zjistíte, jak na to.

Co se v online kurzu o e-mailingu naučíte?

Během 90 minut si v kurzu připravíte vlastní e-mailingovou strategii, zjistíte, jak správně strukturovat e-maily, segmentovat kontakty nebo třeba zapojit automatizaci do marketingu. Vše je vysvětlené na konkrétních příkladech, jednoduše a srozumitelně.

Krok po kroku vás čeká:

  • Jak komunikovat s vaším publikem pomocí e-mail marketingu
  • Základy e-mailové strategie a na co si dát pozor
  • Jak sbírat nové kontakty v souladu se zákonem
  • Co je to segmentace a jak na ni v jednotlivých e-mailingových nástrojích
  • Jak psát poutavé předměty a texty e-mailů
  • Jak zajistit doručitelnost zprávy a neskončit ve spamu
  • Jak si usnadnit e-mail marketing a zajistit skvělé výsledky
  • Jaké automatizace v rámci e-mailingu zapojit, včetně praktických příkladů
  • Jak vyhodnocovat e-mailing

Praktické informace

  • Je kurz e-mailingu vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

  • Jak je e-mailingový kurz časově náročný?

Čeká na vás 10 lekcí, které vám celkem zaberou 1,5 hodiny.

  • Jaká je cena kurzu e-mail marketingu?

Základy e-mail marketingu můžete absolvovat úplně zdarma.

  • Je možné získat certifikát o úspěšném absolvování?

Ano, projděte všechny lekce, označte je tlačítkem jako dokončené a na konci získáte certifikát absolventa.

  • Musím kurz e-mail marketingu procházet najednou?

Školení e-mail marketingu můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám nabídne tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí se přihlásit do kurzu a pak kliknout na první část „Úvod do kurzu e-mailingu“.

Adam má se svým bratrem Tomášem „na svědomí“ velmi úspěšný podcast Brocast, který si měsíčně poslechne přes 2 miliony lidí. Natáčí podcasty také pro jiné firmy, například pro Ernst & Young, proto nám mohl zcela objektivně prozradit všechny detaily ohledně přípravy podcastu.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jakou potřebujete výbavu a kolik stojí
  • Co posluchače nejvíce zajímá
  • Jak se na natáčení připravovat
  • Jak podcasty distribuovat

Pokud se chcete dozvědět, jak spustit úspěšný firemní podcast, pusťte si celý záznam povídání s Adamem Dunovským. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 16 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Adam má jako marketingový a e-commerce ředitel na starost kompletní fungování online obchodu Knihy Dobrovský. Zajišťuje, aby e-shop rostl a lidé tam nakupovali rádi. Také se stará o propagaci celé společnosti a podporu značky. Prozradil nám, jak konkrétně to dělá a co k tomu využívá.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Jak Adam přistupuje k sociálním sítím
  • Jak probíhá spolupráce s influencery
  • Jak zbožíznalství pomáhá k efektivnímu marketingu
  • O Facebookové skupině Knižní závisláci, kterou Adam založil

Pokud se chcete dozvědět, jak sociální sítě a zbožíznalství přinesly Knihám Dobrovský 1 miliardu, pusťte si celý záznam povídání s Adamem Pýchou. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 43 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Kafe a marketing se vrátilo v plné síle. V červnu jsme se po dlouhé pauze zase potkali naživo! Jako hosty jsme si pozvali Ženy v byznysuAlenu Barnovou a Kateřinu Tygl, které nám prozradily jak úspěšně uspořádat vlastní event, meetup či konferenci pro komunitu, odborníky, klienty či širokou veřejnost.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Timeline přípravy eventuálně
  • Jak vybrat speakery a atraktivní témata
  • Jak nastavit cenu vstupenky, délku akce a termín
  • Jak akci efektivně propagovat
  • Bonus: roadmapa plánovaní eventu

Pokud se o plánování úspěšných eventů chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání s Alenou Barnovou a Kateřinou Tygl. 

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 32 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Nastavení cookie lišty je populární slovní spojení, které od začátku roku 2022 velmi rezonuje celým online světem. Právě proto si toto téma zvolil i Josef Řezníček jako přednášku pro studenty Vysoké školy ekonomické v Praze v rámci akce Absolventské středy. 

Co se v přednášce dále dozvíte

  • Jak zasáhla nová legislativa ohledně sběru cookies do online marketingu značek pohledem marketéra?
  • Co přináší běžnému uživateli internetu tato změna a jaké výzvy na základě ní dnes marketéři musí řešit?
  • Jak dopadne střet podniků vydělávajících na uživatelích cíleným marketingem se snahou EU omezit zneužívání osobních údajů?
  • Jaké korporace se rozhodly ignorovat tato pravidla?
  • To a ještě mnohem více se dozvíte v záznamu přednášky.

Pokud se vás přednáška od Josefa Řezníčka na téma: Střet marketérů a ochrany osobních údajů, verze 2022 zaujala a chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam, který najdete níže na stránce. 

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je přednáška časově náročná?

Celé video trvá 53 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu vzdělávacích přednášek. O dalších plánovaných akcích se brzy dozvíte.

Březnové Kafe a marketing se točilo kolem dnes čím dál populárnějších nákupů farmářských potravin. Naše pozvání přijal Lukáš Balek, marketingový ředitel projektu Scuk.cz, největšího online farmářského tržiště u nás. Lukáš nám představil celý projekt, popsal přibližně pětiletou cestu k úspěchu a ukázal zajímavá zákulisní data.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Jak farmářské tržiště funguje a kolik farmářů jeho prostřednictvím nabízí zákazníkům své produkty?
  • Kolik lidí řeší marketing ve Scuku? 
  • Co se učí tým šesti set „externích markeťáků“, jak Lukáš s nadsázkou nazývá síť obchodníků, a jak jim Scuk pomáhá s marketingem?
  • Co patří mezi hlavní cíle tržiště a jak se tam vyhodnocují marketingové aktivity?
  • Proč si Scuk pro svou spolupráci vybral influencerku Cat & Cook a jak Lukáš hodnotí influencer marketing? 
  • Co pro Scuk znamená vlastní komunita zákazníků a jak se daří ji budovat a rozšiřovat?
  • Proč ve Scuku začali narážet na „limit komunikačního prostoru“? 
  • Jak z marketingového hlediska funguje představování jednotlivých farmářů formou příběhů?
  • Jak vypadá e-mailingová sekvence pro zákazníky farmářského tržiště a podle čeho ve Scuku vyhodnocují její úspěšnost?
  • Proč podle Lukáše funguje pravidlo, že jedna plus jedna se může rovnat tři?

Pokud se o marketingu farmářského tržiště Scuk.cz chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání s Lukášem Balkem. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 13 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Únorové Kafe a marketing bylo tradičně nejen o marketingu, ale tentokrát i o té kávě. Naše pozvání přijal Jan Houdek, stratég, marketér a majitel společnosti Dokonalá káva, která cílí na milovníky domácí přípravy espressa. Honza nás seznámil s e-shopem, představil vlastní značku kávy a nechal nás nahlédnout pod pokličku marketingového mixu, na který v Dokonalé kávě sázejí.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Jak se během šesti let podařilo rozjet e-shop úplně od nuly až k aktuálnímu třináctimilionovému ročnímu obratu? 
  • Na co se vyplatí myslet při výběru názvu produktu a proč kávová značka Dopraženo dvakrát změnila své jméno?
  • Může být vlastní značka kávy konkurenční výhodou?
  • Jakou roli hrají v marketingu baristické kurzy, které v roce 2018 tvořily téměř třetinu celkového obratu? Může nabídka zážitku fungovat i pro jiné e-shopy? 
  • Jak pandemie zasáhla kávový byznys a co všechno se s jejím příchodem v Dokonalé kávě změnilo?
  • Jakou roli hraje v marketingové komunikaci blog a jak statistiky organické návštěvnosti boří Honzovo přesvědčení, že „blogové články jsou mrtvé a nikdo je nečte“?
  • Jakým způsobem Honzův tým pracuje s obsahem v e-mailingu a jak vypadá newsletter, který odchází každý týden? 
  • Jak může fungovat publikace videí na TikToku, do které se před pár dny v Dokonalé kávě pustili? 
  • Vyplatí se mít kromě e-shopu i vlastní kamennou prodejnu a proč by ji Honza doporučil hlavně obchodům, které nabízejí dražší produkty?

Pokud se o marketingu provoněném kávou chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání, během kterého Jan Houdek odpovídal na dotazy Josefa Řezníčka i našich diváků. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 4 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Hostem letošního první akce Kafe a marketing byla Lucie Petráková, marketingová ředitelka Železné koule. Lucie nám představila projekt této unikátní online i offline tělocvičny a pobavili jsme se také o cílových skupinách nebo zapojení crowdfundingové kampaně na Hithitu, ve které se podařilo vybrat téměř sedm milionů korun.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Čím se Železná koule liší od jiných posiloven a jak vypadá online trénink?
  • Jak probíhá tvorba webové platformy na online kurz a jak taková platforma vypadá uvnitř?
  • Které aktivity Železné kouli pomáhají budovat věrnou komunitu fanoušků?
  • Jaké výsledky přinesly v roce 2021 sociální sítě a které příspěvky se zařadily mezi ty nejúspěšnější?
  • Jakou roli hraje v koulím marketingovém mixu podcast?
  • Kolik lidí čte blog a které články sklidily největší úspěch?

Pokud se chcete dozvědět, jestli Železná koule bude expandovat do zahraničí, pusťte si celý záznam rozhovoru. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 5 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

V listopadu jsme na Kafe a marketing pozvali Ondřeje Vrabce, zakladatele ZahradniZabava.cz. Zajímalo nás, zda je marketing e-shopu se zahradní zábavou stejně hravý a originální jako jeho sortiment, jak se daří na trhu české rodinné firmě vyrábějící dřevěné venkovní hry a jaké marketingové fígle mají v rukávu.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaké jsou nejpopulárnější hry Zahradní zábavy?
  • Proč a jak se měnil název domény?
  • Co je ta hlavní a nezajímavější věc, kterou ve svém marketingu Zahradní zábava děla?
  • Jak se dostat do Dobré ráno s ČT neplacenou cestou?
  • Osvědčil se video obsah pro budování povědomí o značce?
  • Jaké je tajemství produktových fotografií, v čem se skrývá?
  • Jak pracovat s recenzemi na e-shopu?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 11 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Chcete mít dlouhodobě vysokou organickou návštěvnost webu? Připravili jsme pro vás informacemi nabité školení, které hravě zvládne každý začátečník. Dozvíte se v něm vše, co potřebujete vědět, abyste se zvládli svépomocí na stránkách výsledků vyhledávání průběžně posouvat nahoru. A zabere to jen hodinu a půl.

Co se v online SEO kurzu naučíte

V kurzu se během devadesáti minut naučíte to nejdůležitější, co potřebujete z pozice majitele webu nebo marketéra vědět o SEO.  Zjistíte, jak fungují vyhledávače, jak pracovat s klíčovými slovy, jaké důležité technické faktory hrají roli při řazení výsledků, jak vyhodnocovat SEO a spoustu dalších věcí. Vše bude jasně, srozumitelné a s názornými příklady z praxe.

Krok po kroku vás čeká:

  • Jak funguje SEO a vyhledávání
  • Řazení výsledků
  • Klíčová slova a obsah
  • Technické faktory
  • Optimalizace stránky
  • Zpětné odkazy
  • Vyhodnocování SEO
  • Co nedělat v SEO

Praktické informace

  • Je SEO kurz vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

  • Jak je SEO kurz časově náročný?

SEO školení se skládá z 10 lekcí, jejichž projití vám zabere 1,5 hodiny.

  • Jaká je cena SEO kurzu?

Základy SEO se naučíte zcela zdarma. 

  • Musím SEO kurz procházet najednou? 

SEO kurz můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe vždy navazují. Každé video se po zhlédnutí automaticky označí jako dokončené a vy můžete přejít na další. Pokud se ale na něj dívat nechcete, můžete kliknout na tlačítku “Označit jako dokončené” a pokračovat. Vždy tak budete mít přehled, které lekce jste již prošli a které vás ještě čekají. Neváhejte a začněte se vzděláváním právě teď. Stačí se přihlásit do kurzu a pak kliknout na první část „Úvod“.

V říjnu jsme na Kafe a marketing pozvali Tadeáše Kulu, jednoho z nejmladších českých podnikatelů, který stojí za projektem Reknihy. Povídali jsme si o tom, co stojí za úspěchem startupu, který propojuje ekologii a lásku ke čtení. Tadeáš se s námi podělil o konkrétní marketingové strategie, výsledky i ukázky povedených kampaní.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jakou roli hraje v Reknihách podpora investorů?
  • Jaká je cílová skupina projektu a jak ji oslovují?
  • Proč mají na FB vlastní skupinu a co jim to přináší?
  • Jak vnímají konkurenci a co je v tomto směru konkrétně trápí?
  • Jak probíhá spolupráce s influencery?
  • Jak jim myšlenka dobročinnosti a udržitelnosti pomáhá v PR?
  • Která z PPC reklam funguje nejlépe a jaký vliv má sezónnost?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 10 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

S Ruslanem, který se na založení Trenýrkárna.cz podílel a dnes stojí v jejím čele jako CEO, jsme v září nahlédli do zákulisí marketingu největšího českého e-shopu s pánským spodním prádlem. Povídali jsme si o budování značky, konkrétních finančních ukazatelích, tvorbě mediálních plánů nebo o spolupráci s influencery.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaká je strategie e-shopu Trenýrkárna.cz a jak se mu daří v řeči čísel?
  • Jaké jsou výhody a nevýhod spolupráce s makro influencery a proč se vyplatí vsadit i na ty micro?
  • Jak se liší komunikace na jednotlivých sociálních sítích?
  • Proč se zaměřují v komunikaci i na Youtube a co jim to přináší?
  • Kdo se stará od PPC kampaně a proč nerealizují interně?
  • Co si můžeme představit pod investicemi do brandu a kolik peněz to obnáší?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

S Jaroslavem, který v UrbanStore a Bibloo řídí na pozici CMO marketing, jsme v červnu nahlédli do zákulisí fashion marketingu. Povídali jsme si mimo jiné i o konkurenci na online módním trhu, slevách, rozpočtu, marketingových fíglech i spolupráci s influencery.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaká je strategie českých módních portálů UrbanStore a Bibloo?
  • Proč se tyto 2 značky spojily a jaké výhody jim to přineslo?
  • Jak plánují a vyhodnocují PPC reklamy?
  • Jak přistupují k řízení vztahu se zákazníky a jaké komunikační kanály k tomu využívají?
  • Jaké zbožové vyhledávače využívají a proč?
  • Jak se snaží odlišit od konkurence a jak pracují se slevami?
  • Jak vypadá spolupráce s influencery?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jak funguje marketing v obchodě s hudebními nástroji? Které kanály se osvědčily, a co se naopak úplně nepovedlo? Nejen o tom jsme si povídali s Filipem Černým, marketingovým ředitelem Kytary.cz. Filip nám prozradil třeba i to, jak expandovat na další evropské trhy a dosáhnout miliardového obratu. Poodhalil také výhody a nevýhody vlastního e-shopového řešení.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaká je historie obchodů Kytary.cz a co všechno pod značku spadá?
  • Které formy obsahového marketingu využívají a proč?
  • Jak pro komunikaci se zákazníky využívají emailing?
  • Jaké byly konkrétní marketingové neúspěchy v minulosti?
  • Jak probíhá expanze do zahraničí?
  • Proč mají vlastní e-shopové řešení a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?
  • Jaké jsou z jejich pohledu výhody a nevýhody prodeje produktů přes "marketplace"?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 17 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

V čem je Zásilkovna jiná než ostatní doručovatelé? Co ji odlišuje a s jakými výsledky? To prozradil Milan Šmíd, CMO skupiny Packeta, pod kterou spadá česká Zásilkovna, na dubnovém Kafi a marketingu.  Mluvil třeba i o tom, jaký marketing zvolili ve vztahu k e-shopům, výdejním místům, zákazníkům a zaměstnancům. Dále s námi sdílel, jak skupina expanduje do dalších zemí a jak marketingovou strategii tyto země přejímají.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaké jsou vize a cíle společnosti Packeta?
  • S jakými cílovými skupinami komunikují?
  • Co bylo hlavním cílem komunikace v době koronavirové pandemie?
  • Jaké komunikační kanály využívají a co funguje nejlépe?
  • Proč mezi marketingové nástroje zařadili i podcast?
  • Jaký aprílový žert se jim letos povedl a jaké reakce vyvolal?
  • S jakými influencery spolupracují a proč?
  • Jak probíhá budování poboček v zahraničí?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jaké jsou výhody a úskalí marketingu v neziskovém sektoru oproti komerční sféře a jak najít balanc mezi poutavým a hlubokým obsahem? V březnovém live streamu jsme přivítali Annu Zemanovou, která nám prozradila, na čem je postavený marketing projektu Díky, že můžem, jak pracují s omezeným budgetem, jak se jim podařilo převést oslavy 17. listopadu do onlinu a s jakými výsledky. Podělila se s námi o tipy pro organický dosah na sociálních sítích nebo o zákulisí konceptu esenbáka Jonáše na TikToku.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Co bylo úkolem a cílem hosta v projektu Rekola?
  • Jak probíhala spolupráce s influencery?
  • Jak vznikal kreativní koncept pro Korzo Národní?
  • Jak a proč vznikl koncept esenbáka Jonáše?
  • Proč byl zvolen jako jeden z hlavních kanálů komunikace Tik Tok?
  • Jak najít rovnováhu mezi hlubokým a poutavým obsahem?
  • Jak se dají oslavy 17. listopadu převést do online podoby?
  • Jak dělat obsahový marketing s minimálním rozpočtem?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá necelou 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Na čem je postavený marketing úspěšné e-mailingové platformy a jaké jsou jeho silné a slabé stránky? Hostem únorového live streamu byl Jakub Stupka, spoluzakladatel a provozní ředitel společnosti Ecomail. Prozradil nám také, jak je možné vybudovat start-up i bez investora, jakými způsoby se jim osvědčilo posilovat značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem – a co z toho funguje Ecomailu lépe.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaké jsou silné a slabé stránky marketingu této e-mailingové platformy.
  • Co znamená, že je marketing tažený produktem a ne opačně.
  • Jak a proč budovat značku.
  • Co je Ecomail Poradna, proč vznikla a jak funguje.
  • Jak zapojit do marketingu video obsah.
  • Proč jsou důležité i offline akce.
  • Co je Topol.io.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.