Kafe a marketing: Lubor Malý

Lubor pracuje v marketingu už téměř 20 let, přičemž od roku 2015 se aktivně věnuje oblasti HR marketingu. Pod jeho vedením dosud vzniklo více než 500 úspěšných kampaní. Lubor také pravidelně přednáší a v rámci agentury WORKOHOLIX konzultuje marketingovou problematiku. Díky němu jsme se v březnu dozvěděli, jak na tvorbu HR kampaní a které propagační kanály jsou pro ně nejefektivnější. Lubor je upřímný a říká věci na rovinu, takže nechyběly ani konkrétní ukázky a rady ověřené v praxi. 

Co dalšího se v rozhovoru dozvíte

  • Jak souvisí porodnost s budoucností hledání zaměstnanců
  • Jak hledání nových zaměstnanců načasovat
  • Kdy stačí zveřejnit inzerát a kdy spustit rozsáhlejší kampaň
  • Proč dělat HR analýzu
  • Jak k efektivnímu marketingu pomůže náborový web

Pokud se také chcete dozvědět klíčová fakta HR marketingu, který funguje, pusťte si celý záznam povídání s Luborem Malým. 

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 21 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Naučte se, jak získat nové zákazníky a hýčkat ty stávající pomocí e-mail marketingu. Vytvořte si dlouhodobou konkurenční výhodu díky efektivním rozesílkám a e-mailingovým automatizacím. V tomto kurzu plném praktických ukázek zjistíte, jak na to.

Co se v online kurzu o e-mailingu naučíte?

Během 90 minut si v kurzu připravíte vlastní e-mailingovou strategii, zjistíte, jak správně strukturovat e-maily, segmentovat kontakty nebo třeba zapojit automatizaci do marketingu. Vše je vysvětlené na konkrétních příkladech, jednoduše a srozumitelně.

Krok po kroku vás čeká:

  • Jak komunikovat s vaším publikem pomocí e-mail marketingu
  • Základy e-mailové strategie a na co si dát pozor
  • Jak sbírat nové kontakty v souladu se zákonem
  • Co je to segmentace a jak na ni v jednotlivých e-mailingových nástrojích
  • Jak psát poutavé předměty a texty e-mailů
  • Jak zajistit doručitelnost zprávy a neskončit ve spamu
  • Jak si usnadnit e-mail marketing a zajistit skvělé výsledky
  • Jaké automatizace v rámci e-mailingu zapojit, včetně praktických příkladů
  • Jak vyhodnocovat e-mailing

Praktické informace

  • Je kurz e-mailingu vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

  • Jak je e-mailingový kurz časově náročný?

Čeká na vás 10 lekcí, které vám celkem zaberou 1,5 hodiny.

  • Jaká je cena kurzu e-mail marketingu?

Základy e-mail marketingu můžete absolvovat úplně zdarma.

  • Je možné získat certifikát o úspěšném absolvování?

Ano, projděte všechny lekce, označte je tlačítkem jako dokončené a na konci získáte certifikát absolventa.

  • Musím kurz e-mail marketingu procházet najednou?

Školení e-mail marketingu můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám nabídne tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí se přihlásit do kurzu a pak kliknout na první část „Úvod do kurzu e-mailingu“.

Adam má se svým bratrem Tomášem „na svědomí“ velmi úspěšný podcast Brocast, který si měsíčně poslechne přes 2 miliony lidí. Natáčí podcasty také pro jiné firmy, například pro Ernst & Young, proto nám mohl zcela objektivně prozradit všechny detaily ohledně přípravy podcastu.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jakou potřebujete výbavu a kolik stojí
  • Co posluchače nejvíce zajímá
  • Jak se na natáčení připravovat
  • Jak podcasty distribuovat

Pokud se chcete dozvědět, jak spustit úspěšný firemní podcast, pusťte si celý záznam povídání s Adamem Dunovským. 

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 16 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Adam má jako marketingový a e-commerce ředitel na starost kompletní fungování online obchodu Knihy Dobrovský. Zajišťuje, aby e-shop rostl a lidé tam nakupovali rádi. Také se stará o propagaci celé společnosti a podporu značky. Prozradil nám, jak konkrétně to dělá a co k tomu využívá.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Jak Adam přistupuje k sociálním sítím
  • Jak probíhá spolupráce s influencery
  • Jak zbožíznalství pomáhá k efektivnímu marketingu
  • O Facebookové skupině Knižní závisláci, kterou Adam založil

Pokud se chcete dozvědět, jak sociální sítě a zbožíznalství přinesly Knihám Dobrovský 1 miliardu, pusťte si celý záznam povídání s Adamem Pýchou. 

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 43 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Kafe a marketing se vrátilo v plné síle. V červnu jsme se po dlouhé pauze zase potkali naživo! Jako hosty jsme si pozvali Ženy v byznysuAlenu Barnovou a Kateřinu Tygl, které nám prozradily jak úspěšně uspořádat vlastní event, meetup či konferenci pro komunitu, odborníky, klienty či širokou veřejnost.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Timeline přípravy eventuálně
  • Jak vybrat speakery a atraktivní témata
  • Jak nastavit cenu vstupenky, délku akce a termín
  • Jak akci efektivně propagovat
  • Bonus: roadmapa plánovaní eventu

Pokud se o plánování úspěšných eventů chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání s Alenou Barnovou a Kateřinou Tygl. 

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 32 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Nastavení cookie lišty je populární slovní spojení, které od začátku roku 2022 velmi rezonuje celým online světem. Právě proto si toto téma zvolil i Josef Řezníček jako přednášku pro studenty Vysoké školy ekonomické v Praze v rámci akce Absolventské středy. 

Co se v přednášce dále dozvíte

  • Jak zasáhla nová legislativa ohledně sběru cookies do online marketingu značek pohledem marketéra?
  • Co přináší běžnému uživateli internetu tato změna a jaké výzvy na základě ní dnes marketéři musí řešit?
  • Jak dopadne střet podniků vydělávajících na uživatelích cíleným marketingem se snahou EU omezit zneužívání osobních údajů?
  • Jaké korporace se rozhodly ignorovat tato pravidla?
  • To a ještě mnohem více se dozvíte v záznamu přednášky.

Pokud se vás přednáška od Josefa Řezníčka na téma: Střet marketérů a ochrany osobních údajů, verze 2022 zaujala a chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam, který najdete níže na stránce. 

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je přednáška časově náročná?

Celé video trvá 53 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu vzdělávacích přednášek. O dalších plánovaných akcích se brzy dozvíte.

Březnové Kafe a marketing se točilo kolem dnes čím dál populárnějších nákupů farmářských potravin. Naše pozvání přijal Lukáš Balek, marketingový ředitel projektu Scuk.cz, největšího online farmářského tržiště u nás. Lukáš nám představil celý projekt, popsal přibližně pětiletou cestu k úspěchu a ukázal zajímavá zákulisní data.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Jak farmářské tržiště funguje a kolik farmářů jeho prostřednictvím nabízí zákazníkům své produkty?
  • Kolik lidí řeší marketing ve Scuku? 
  • Co se učí tým šesti set „externích markeťáků“, jak Lukáš s nadsázkou nazývá síť obchodníků, a jak jim Scuk pomáhá s marketingem?
  • Co patří mezi hlavní cíle tržiště a jak se tam vyhodnocují marketingové aktivity?
  • Proč si Scuk pro svou spolupráci vybral influencerku Cat & Cook a jak Lukáš hodnotí influencer marketing? 
  • Co pro Scuk znamená vlastní komunita zákazníků a jak se daří ji budovat a rozšiřovat?
  • Proč ve Scuku začali narážet na „limit komunikačního prostoru“? 
  • Jak z marketingového hlediska funguje představování jednotlivých farmářů formou příběhů?
  • Jak vypadá e-mailingová sekvence pro zákazníky farmářského tržiště a podle čeho ve Scuku vyhodnocují její úspěšnost?
  • Proč podle Lukáše funguje pravidlo, že jedna plus jedna se může rovnat tři?

Pokud se o marketingu farmářského tržiště Scuk.cz chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání s Lukášem Balkem. 

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 13 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Únorové Kafe a marketing bylo tradičně nejen o marketingu, ale tentokrát i o té kávě. Naše pozvání přijal Jan Houdek, stratég, marketér a majitel společnosti Dokonalá káva, která cílí na milovníky domácí přípravy espressa. Honza nás seznámil s e-shopem, představil vlastní značku kávy a nechal nás nahlédnout pod pokličku marketingového mixu, na který v Dokonalé kávě sázejí.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Jak se během šesti let podařilo rozjet e-shop úplně od nuly až k aktuálnímu třináctimilionovému ročnímu obratu? 
  • Na co se vyplatí myslet při výběru názvu produktu a proč kávová značka Dopraženo dvakrát změnila své jméno?
  • Může být vlastní značka kávy konkurenční výhodou?
  • Jakou roli hrají v marketingu baristické kurzy, které v roce 2018 tvořily téměř třetinu celkového obratu? Může nabídka zážitku fungovat i pro jiné e-shopy? 
  • Jak pandemie zasáhla kávový byznys a co všechno se s jejím příchodem v Dokonalé kávě změnilo?
  • Jakou roli hraje v marketingové komunikaci blog a jak statistiky organické návštěvnosti boří Honzovo přesvědčení, že „blogové články jsou mrtvé a nikdo je nečte“?
  • Jakým způsobem Honzův tým pracuje s obsahem v e-mailingu a jak vypadá newsletter, který odchází každý týden? 
  • Jak může fungovat publikace videí na TikToku, do které se před pár dny v Dokonalé kávě pustili? 
  • Vyplatí se mít kromě e-shopu i vlastní kamennou prodejnu a proč by ji Honza doporučil hlavně obchodům, které nabízejí dražší produkty?

Pokud se o marketingu provoněném kávou chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání, během kterého Jan Houdek odpovídal na dotazy Josefa Řezníčka i našich diváků.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 4 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Hostem letošního první akce Kafe a marketing byla Lucie Petráková, marketingová ředitelka Železné koule. Lucie nám představila projekt této unikátní online i offline tělocvičny a pobavili jsme se také o cílových skupinách nebo zapojení crowdfundingové kampaně na Hithitu, ve které se podařilo vybrat téměř sedm milionů korun.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Čím se Železná koule liší od jiných posiloven a jak vypadá online trénink?
  • Jak probíhá tvorba webové platformy na online kurz a jak taková platforma vypadá uvnitř?
  • Které aktivity Železné kouli pomáhají budovat věrnou komunitu fanoušků?
  • Jaké výsledky přinesly v roce 2021 sociální sítě a které příspěvky se zařadily mezi ty nejúspěšnější?
  • Jakou roli hraje v koulím marketingovém mixu podcast?
  • Kolik lidí čte blog a které články sklidily největší úspěch?
  • Bude Železná koule expandovat do zahraničí?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 5 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

V listopadu jsme na Kafe a marketing pozvali Ondřeje Vrabce, zakladatele ZahradniZabava.cz. Zajímalo nás, zda je marketing e-shopu se zahradní zábavou stejně hravý a originální jako jeho sortiment, jak se daří na trhu české rodinné firmě vyrábějící dřevěné venkovní hry a jaké marketingové fígle mají v rukávu.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaké jsou nejpopulárnější hry Zahradní zábavy?
  • Proč a jak se měnil název domény?
  • Co je ta hlavní a nezajímavější věc, kterou ve svém marketingu Zahradní zábava děla?
  • Jak se dostat do Dobré ráno s ČT neplacenou cestou?
  • Osvědčil se video obsah pro budování povědomí o značce?
  • Jaké je tajemství produktových fotografií, v čem se skrývá?
  • Jak pracovat s recenzemi na e-shopu?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 11 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Chcete mít dlouhodobě vysokou organickou návštěvnost webu? Připravili jsme pro vás informacemi nabité školení, které hravě zvládne každý začátečník. Dozvíte se v něm vše, co potřebujete vědět, abyste se zvládli svépomocí na stránkách výsledků vyhledávání průběžně posouvat nahoru. A zabere to jen hodinu a půl.

Co se v online SEO kurzu naučíte

V kurzu se během devadesáti minut naučíte to nejdůležitější, co potřebujete z pozice majitele webu nebo marketéra vědět o SEO.  Zjistíte, jak fungují vyhledávače, jak pracovat s klíčovými slovy, jaké důležité technické faktory hrají roli při řazení výsledků, jak vyhodnocovat SEO a spoustu dalších věcí. Vše bude jasně, srozumitelné a s názornými příklady z praxe.

Krok po kroku vás čeká:

  • Jak funguje SEO a vyhledávání
  • Řazení výsledků
  • Klíčová slova a obsah
  • Technické faktory
  • Optimalizace stránky
  • Zpětné odkazy
  • Vyhodnocování SEO
  • Co nedělat v SEO

Praktické informace

  • Je SEO kurz vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

  • Jak je SEO kurz časově náročný?

SEO školení se skládá z 10 lekcí, jejichž projití vám zabere 1,5 hodiny.

  • Jaká je cena SEO kurzu?

Základy SEO se naučíte zcela zdarma. 

  • Musím SEO kurz procházet najednou? 

SEO kurz můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe vždy navazují. Každé video se po zhlédnutí automaticky označí jako dokončené a vy můžete přejít na další. Pokud se ale na něj dívat nechcete, můžete kliknout na tlačítku “Označit jako dokončené” a pokračovat. Vždy tak budete mít přehled, které lekce jste již prošli a které vás ještě čekají. Neváhejte a začněte se vzděláváním právě teď. Stačí se přihlásit do kurzu a pak kliknout na první část „Úvod“.

V říjnu jsme na Kafe a marketing pozvali Tadeáše Kulu, jednoho z nejmladších českých podnikatelů, který stojí za projektem Reknihy. Povídali jsme si o tom, co stojí za úspěchem startupu, který propojuje ekologii a lásku ke čtení. Tadeáš se s námi podělil o konkrétní marketingové strategie, výsledky i ukázky povedených kampaní.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jakou roli hraje v Reknihách podpora investorů?
  • Jaká je cílová skupina projektu a jak ji oslovují?
  • Proč mají na FB vlastní skupinu a co jim to přináší?
  • Jak vnímají konkurenci a co je v tomto směru konkrétně trápí?
  • Jak probíhá spolupráce s influencery?
  • Jak jim myšlenka dobročinnosti a udržitelnosti pomáhá v PR?
  • Která z PPC reklam funguje nejlépe a jaký vliv má sezónnost?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 10 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

S Ruslanem, který se na založení Trenýrkárna.cz podílel a dnes stojí v jejím čele jako CEO, jsme v září nahlédli do zákulisí marketingu největšího českého e-shopu s pánským spodním prádlem. Povídali jsme si o budování značky, konkrétních finančních ukazatelích, tvorbě mediálních plánů nebo o spolupráci s influencery.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaká je strategie e-shopu Trenýrkárna.cz a jak se mu daří v řeči čísel?
  • Jaké jsou výhody a nevýhod spolupráce s makro influencery a proč se vyplatí vsadit i na ty micro?
  • Jak se liší komunikace na jednotlivých sociálních sítích?
  • Proč se zaměřují v komunikaci i na Youtube a co jim to přináší?
  • Kdo se stará od PPC kampaně a proč nerealizují interně?
  • Co si můžeme představit pod investicemi do brandu a kolik peněz to obnáší?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

S Jaroslavem, který v UrbanStore a Bibloo řídí na pozici CMO marketing, jsme v červnu nahlédli do zákulisí fashion marketingu. Povídali jsme si mimo jiné i o konkurenci na online módním trhu, slevách, rozpočtu, marketingových fíglech i spolupráci s influencery.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaká je strategie českých módních portálů UrbanStore a Bibloo?
  • Proč se tyto 2 značky spojily a jaké výhody jim to přineslo?
  • Jak plánují a vyhodnocují PPC reklamy?
  • Jak přistupují k řízení vztahu se zákazníky a jaké komunikační kanály k tomu využívají?
  • Jaké zbožové vyhledávače využívají a proč?
  • Jak se snaží odlišit od konkurence a jak pracují se slevami?
  • Jak vypadá spolupráce s influencery?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jak funguje marketing v obchodě s hudebními nástroji? Které kanály se osvědčily, a co se naopak úplně nepovedlo? Nejen o tom jsme si povídali s Filipem Černým, marketingovým ředitelem Kytary.cz. Filip nám prozradil třeba i to, jak expandovat na další evropské trhy a dosáhnout miliardového obratu. Poodhalil také výhody a nevýhody vlastního e-shopového řešení.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaká je historie obchodů Kytary.cz a co všechno pod značku spadá?
  • Které formy obsahového marketingu využívají a proč?
  • Jak pro komunikaci se zákazníky využívají emailing?
  • Jaké byly konkrétní marketingové neúspěchy v minulosti?
  • Jak probíhá expanze do zahraničí?
  • Proč mají vlastní e-shopové řešení a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?
  • Jaké jsou z jejich pohledu výhody a nevýhody prodeje produktů přes "marketplace"?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 17 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

V čem je Zásilkovna jiná než ostatní doručovatelé? Co ji odlišuje a s jakými výsledky? To prozradil Milan Šmíd, CMO skupiny Packeta, pod kterou spadá česká Zásilkovna, na dubnovém Kafi a marketingu.  Mluvil třeba i o tom, jaký marketing zvolili ve vztahu k e-shopům, výdejním místům, zákazníkům a zaměstnancům. Dále s námi sdílel, jak skupina expanduje do dalších zemí a jak marketingovou strategii tyto země přejímají.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaké jsou vize a cíle společnosti Packeta?
  • S jakými cílovými skupinami komunikují?
  • Co bylo hlavním cílem komunikace v době koronavirové pandemie?
  • Jaké komunikační kanály využívají a co funguje nejlépe?
  • Proč mezi marketingové nástroje zařadili i podcast?
  • Jaký aprílový žert se jim letos povedl a jaké reakce vyvolal?
  • S jakými influencery spolupracují a proč?
  • Jak probíhá budování poboček v zahraničí?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jaké jsou výhody a úskalí marketingu v neziskovém sektoru oproti komerční sféře a jak najít balanc mezi poutavým a hlubokým obsahem? V březnovém live streamu jsme přivítali Annu Zemanovou, která nám prozradila, na čem je postavený marketing projektu Díky, že můžem, jak pracují s omezeným budgetem, jak se jim podařilo převést oslavy 17. listopadu do onlinu a s jakými výsledky. Podělila se s námi o tipy pro organický dosah na sociálních sítích nebo o zákulisí konceptu esenbáka Jonáše na TikToku.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Co bylo úkolem a cílem hosta v projektu Rekola?
  • Jak probíhala spolupráce s influencery?
  • Jak vznikal kreativní koncept pro Korzo Národní?
  • Jak a proč vznikl koncept esenbáka Jonáše?
  • Proč byl zvolen jako jeden z hlavních kanálů komunikace Tik Tok?
  • Jak najít rovnováhu mezi hlubokým a poutavým obsahem?
  • Jak se dají oslavy 17. listopadu převést do online podoby?
  • Jak dělat obsahový marketing s minimálním rozpočtem?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá necelou 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Na čem je postavený marketing úspěšné e-mailingové platformy a jaké jsou jeho silné a slabé stránky? Hostem únorového live streamu byl Jakub Stupka, spoluzakladatel a provozní ředitel společnosti Ecomail. Prozradil nám také, jak je možné vybudovat start-up i bez investora, jakými způsoby se jim osvědčilo posilovat značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem – a co z toho funguje Ecomailu lépe.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaké jsou silné a slabé stránky marketingu této e-mailingové platformy.
  • Co znamená, že je marketing tažený produktem a ne opačně.
  • Jak a proč budovat značku.
  • Co je Ecomail Poradna, proč vznikla a jak funguje.
  • Jak zapojit do marketingu video obsah.
  • Proč jsou důležité i offline akce.
  • Co je Topol.io.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Existuje recept na úspěšný affiliate marketing? Právě do této oblasti marketingu jsme se ponořili v lednu a rovnou se dvěma hosty. Pro koho je affiliate vhodný a kdy o něm naopak raději ani neuvažovat, jaké jsou konkrétní přínosy i stinné stránky partnerského marketingu, to všechno nám prozradil Jan Skalický (4home) a Roman Dobiáš (Dognet), sehrané affiliate duo s mnohaletými zkušenostmi.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Co je affiliate marketing.
  • Za jakých podmínek se do něho pustit.
  • Jaké tipy affiliate spolupráce existují a jaké jsou mezi nimi rozdíly.
  • Jaké jsou jeho přínosy a jak ho skloubit s dalšími marketingovými nástroji.
  • Jaké jsou jeho stinné stránky a na co si dát pozor.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 43 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Jak vyniknout mezi mnoha advokátními kancelářemi a přimět klienty, aby začali využívat online právní služby? Vyplatí se na základě uživatelského průzkumu překopat celý web i nabídku služeb? A jak díky kvalitnímu obsahu zvýšit přirozenou návštěvnost webu z vyhledávačů? Nejen na tyto otázky odpovídal Ondřej Preuss, zakladatel Dostupného advokáta, kterému Včeliště od letošního roku pomáhá s obsahovým marketingem.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Proč je důležité mít kvalitně zpracovanou obsahovou strategii.
  • Jaké online marketingové kanály jsou pro Dostupného advokáta stěžejní a mají dlouhodobé výsledky.
  • Co vám přinese kvalitní PR a jak získat prostor v médiích.
  • Proč je potřeba psát kvalitní blog a jak mluvit jazykem zákazníků i o náročných tématech.
  • Jaké jsou výhody a nevýhody spolupráce s marketingovou agenturou ve srovnání s externími marketingovými specialisty – jednotlivci.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 21 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram