Kafe a marketing: Filip Černý

Aktuální stav
Nezapsán/a
Cena
Zdarma

Jak funguje marketing v obchodě s hudebními nástroji? Které kanály se osvědčily, a co se naopak úplně nepovedlo? Nejen o tom jsme si povídali s Filipem Černým, marketingovým ředitelem Kytary.cz. Filip nám prozradil třeba i to, jak expandovat na další evropské trhy a dosáhnout miliardového obratu. Poodhalil také výhody a nevýhody vlastního e-shopového řešení.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaká je historie obchodů Kytary.cz a co všechno pod značku spadá?
  • Které formy obsahového marketingu využívají a proč?
  • Jak pro komunikaci se zákazníky využívají emailing?
  • Jaké byly konkrétní marketingové neúspěchy v minulosti?
  • Jak probíhá expanze do zahraničí?
  • Proč mají vlastní e-shopové řešení a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?
  • Jaké jsou z jejich pohledu výhody a nevýhody prodeje produktů přes "marketplace"?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 17 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Načerpejte inspiraci od úspěšných

Už za hodinku a čtvrt můžete znát spoustu tipů a triků, abyste mohli napodobit úspěch Filipa Černého. Stačí k tomu jediné: