Kafe a marketing: Jakub Stupka

Aktuální stav
Nezapsán/a
Cena
Zdarma

Na čem je postavený marketing úspěšné e-mailingové platformy a jaké jsou jeho silné a slabé stránky? Hostem únorového live streamu byl Jakub Stupka, spoluzakladatel a provozní ředitel společnosti Ecomail. Prozradil nám také, jak je možné vybudovat start-up i bez investora, jakými způsoby se jim osvědčilo posilovat značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem – a co z toho funguje Ecomailu lépe.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaké jsou silné a slabé stránky marketingu této e-mailingové platformy.
  • Co znamená, že je marketing tažený produktem a ne opačně.
  • Jak a proč budovat značku.
  • Co je Ecomail Poradna, proč vznikla a jak funguje.
  • Jak zapojit do marketingu video obsah.
  • Proč jsou důležité i offline akce.
  • Co je Topol.io.

Celý pořad včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.

Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Jakubem Stupkou.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Načerpejte inspiraci od úspěšných

Už za necelou hodinku a půl můžete znát spoustu tipů a triků, abyste mohli napodobit úspěch Jakuba Stupky. Stačí k tomu jediné: