Dokázala navýšit objednávky v e-shopu na 200 % – navíc během krize a bez marketingového oddělení. Jak se jí to povedlo, nám prozradila Karolina Tomascová, spolumajitelka úspěšné firmy Správná podprsenka. Karolina se s námi podělila o triky, jak efektivně dělat nízkonákladový marketing, i o konkrétní výsledky prodeje online a v kamenných prodejnách.
Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 36 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.
Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací
Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.