Kafe a marketing: Lukáš Balek

Aktuální stav
Nezapsán/a
Cena
Zdarma

Březnové Kafe a marketing se točilo kolem dnes čím dál populárnějších nákupů farmářských potravin. Naše pozvání přijal Lukáš Balek, marketingový ředitel projektu Scuk.cz, největšího online farmářského tržiště u nás. Lukáš nám představil celý projekt, popsal přibližně pětiletou cestu k úspěchu a ukázal zajímavá zákulisní data.

Co se v rozhovoru dále dozvíte

  • Jak farmářské tržiště funguje a kolik farmářů jeho prostřednictvím nabízí zákazníkům své produkty?
  • Kolik lidí řeší marketing ve Scuku? 
  • Co se učí tým šesti set „externích markeťáků“, jak Lukáš s nadsázkou nazývá síť obchodníků, a jak jim Scuk pomáhá s marketingem?
  • Co patří mezi hlavní cíle tržiště a jak se tam vyhodnocují marketingové aktivity?
  • Proč si Scuk pro svou spolupráci vybral influencerku Cat & Cook a jak Lukáš hodnotí influencer marketing? 
  • Co pro Scuk znamená vlastní komunita zákazníků a jak se daří ji budovat a rozšiřovat?
  • Proč ve Scuku začali narážet na „limit komunikačního prostoru“? 
  • Jak z marketingového hlediska funguje představování jednotlivých farmářů formou příběhů?
  • Jak vypadá e-mailingová sekvence pro zákazníky farmářského tržiště a podle čeho ve Scuku vyhodnocují její úspěšnost?
  • Proč podle Lukáše funguje pravidlo, že jedna plus jedna se může rovnat tři?

Pokud se o marketingu farmářského tržiště Scuk.cz chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání s Lukášem Balkem. Pokud si rozhovor chcete pustit jako podcast, pořad najdete na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 13 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.