Kafe a marketing: Milan Šmíd

Aktuální stav
Nepřihlášen
Cena
Zdarma

V čem je Zásilkovna jiná než ostatní doručovatelé? Co ji odlišuje a s jakými výsledky? To prozradil Milan Šmíd, CMO skupiny Packeta, pod kterou spadá česká Zásilkovna, na dubnovém Kafi a marketingu.  Mluvil třeba i o tom, jaký marketing zvolili ve vztahu k e-shopům, výdejním místům, zákazníkům a zaměstnancům. Dále s námi sdílel, jak skupina expanduje do dalších zemí a jak marketingovou strategii tyto země přejímají.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaké jsou vize a cíle společnosti Packeta?
  • S jakými cílovými skupinami komunikují?
  • Co bylo hlavním cílem komunikace v době koronavirové pandemie?
  • Jaké komunikační kanály využívají a co funguje nejlépe?
  • Proč mezi marketingové nástroje zařadili i podcast?
  • Jaký aprílový žert se jim letos povedl a jaké reakce vyvolal?
  • S jakými influencery spolupracují a proč?
  • Jak probíhá budování poboček v zahraničí?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít