Kafe a marketing: Ruslan Skopal

Aktuální stav
Nezapsán/a
Cena
Zdarma
Jak začít?

S Ruslanem, který se na založení Trenýrkárna.cz podílel a dnes stojí v jejím čele jako CEO, jsme v září nahlédli do zákulisí marketingu největšího českého e-shopu s pánským spodním prádlem. Povídali jsme si o budování značky, konkrétních finančních ukazatelích, tvorbě mediálních plánů nebo o spolupráci s influencery.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jaká je strategie e-shopu Trenýrkárna.cz a jak se mu daří v řeči čísel?
  • Jaké jsou výhody a nevýhod spolupráce s makro influencery a proč se vyplatí vsadit i na ty micro?
  • Jak se liší komunikace na jednotlivých sociálních sítích?
  • Proč se zaměřují v komunikaci i na Youtube a co jim to přináší?
  • Kdo se stará od PPC kampaně a proč nerealizují interně?
  • Co si můžeme představit pod investicemi do brandu a kolik peněz to obnáší?

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 30 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Načerpejte inspiraci od úspěšných

Už za hodinku a půl můžete znát spoustu tipů a triků, abyste mohli napodobit úspěch Ruslana Skopala. Stačí k tomu jediné: