Kafe a marketing s Helenou Szostkovou o UGC marketingu

Aktuální stav
Nezapsán/a
Cena
Zdarma

Helena nám prozradila, jak zařadit uživateli vytvořený obsah (UGC) do vašeho marketingu a jak vám s tím mohou pomoci UGC tvůrci. Ukázala spoustu konkrétních příkladů a přidala své osobní zkušenosti z pohledu UGC tvůrce i firmy. Vysvětlila také, proč mnoho značek přistupuje k UGC marketingu špatně.

V rozhovoru s Helenou zaznělo například:

  • U influencerů si kupujete jejich sledující, zatímco u UGC tvůrců obsah.
  • UGC marketing se vyplatí všem značkám, jejichž cílové publikum se pohybuje na sociálních sítích.
  • Důležité je spolupráce s více UGC tvůrci, aby se z jednoho nestala tvář značky.
  • U UGC je autenticita skutečně klíčová. Výsledek nemusí být úplně perfektní, pokud je dostatečně autentický.

Pokud chcete zjistit také to, u kterých produktů funguje UGC opravdu skvěle nebo podle čeho UGC tvůrce vybírat, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Helenou. Chcete-li si jejich rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.

Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Helenou Szostkovou.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 7 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.