Helena nám prozradila, jak zařadit uživateli vytvořený obsah (UGC) do vašeho marketingu a jak vám s tím mohou pomoci UGC tvůrci. Ukázala spoustu konkrétních příkladů a přidala své osobní zkušenosti z pohledu UGC tvůrce i firmy. Vysvětlila také, proč mnoho značek přistupuje k UGC marketingu špatně.
V rozhovoru s Helenou zaznělo například:
Pokud chcete zjistit také to, u kterých produktů funguje UGC opravdu skvěle nebo podle čeho UGC tvůrce vybírat, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Helenou. Chcete-li si jejich rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Helenou Szostkovou.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 7 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.