Honza s námi probral, jak se na e-shopy dívá Google, co (ne)dělat v UX a proč může špatně nastavený objednávkový proces odradit zákazníky. Přihodil spoustu příkladů z praxe a tipů, které fakt fungují – přesně, jak to máme na Kafe a marketing rádi. Navíc zkouknul weby účastníků a dal jim cenné rady, co zlepšit, aby se konverzní poměr vyhoupnul zase o něco výše.
Co jsme se během Honzovo povídání například dozvěděli:
Pokud chcete také zjistit, kde se inspirovat ohledně storytellingu k produktům nebo co Honza doporučuje pro nastavení Shoptetu, pusťte si sestřih povídání Josefa s Honzou. Chcete-li si jejich rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky ohledně jejich vlastních e-shopů a webů najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Honzou Kvasničkou.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Zkrácený sestřih trvá 44 minut, celý díl 1 hodinu a 50 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.