Aby se jakékoli podnikání mohlo úspěšně rozvíjet, je třeba sledovat jeho vývoj, rekapitulovat a z dostupných dat odvozovat, jak dál. A nejde jen o údaje interní, ale také o pozorování celého odvětví. CMO Shoptetu Ivo Mrena nám proto poskytnul širší náhled na celou e-commerce, a to jak z hlediska předchozího vývoje, tak i s ohledem na budoucnost.
Iva jsme se například zeptali na:
Pokud chcete zjistit také to, jaký má Shoptet názor na obchodování na marketplaces nebo jak se připravují na zákaz cookies třetích stran, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Ivem. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Ivem Mrenou.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 22 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.