Kafe a marketing s Michaelou Čekanovou o webcopy

Aktuální stav
Nezapsán/a
Cena
Zdarma

Michaela se rozpovídala o nové éře copywritingu v Komerční bance, který jde ruku v ruce se SEO a přináší díky tomu skvělé výsledky. Vysvětlila nám, jak vznikal copy style guide, ukázala nástroj, který jí pomáhá ke správnému tónu komunikace, a prozradila, proč se články KB drží na předních příčkách vyhledávání.

V rozhovoru s Míšou zaznělo například:

  • Jak dlouho připravovali nový web.
  • Proč vzniknul style guide a co konkrétně obsahuje.
  • Jak v KB řeší tón a styl komunikace.
  • Jak u nich probíhá celý copy proces.
  • Jaký princip při psaní článků Míša používá.
  • Co (ne)funguje na produktových stránkách KB.
  • Proč v rámci copywritingu nepoužívají AI.

Pokud chcete zjistit také to, z čeho vycházejí témata článků nebo kdy Komerční banka provádí UX testování, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Michaelou. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.

Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Michaelou Čekanovou.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 24 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.