Michaela se rozpovídala o nové éře copywritingu v Komerční bance, který jde ruku v ruce se SEO a přináší díky tomu skvělé výsledky. Vysvětlila nám, jak vznikal copy style guide, ukázala nástroj, který jí pomáhá ke správnému tónu komunikace, a prozradila, proč se články KB drží na předních příčkách vyhledávání.
V rozhovoru s Míšou zaznělo například:
Pokud chcete zjistit také to, z čeho vycházejí témata článků nebo kdy Komerční banka provádí UX testování, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Michaelou. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Michaelou Čekanovou.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 24 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.