Kafe a marketing s Ondřejem Karanským o obsahovém marketingu ve finančním sektoru

Aktuální stav
Nezapsán/a
Cena
Zdarma

Ondřej nás nechal nahlédnout pod pokličku marketingu investiční platformy Portu poměrně hluboko, abychom pochopili, jak je možné, že i přes značnou nedůvěru Čechů ve finanční subjekty má Portu více než 200 000 klientů a noví stále přibývají.

Ondřeje jsme se například zeptali:

  • Jaký obsah a témata jsou na magazínu Portu nejoblíbenější
  • Jak vypadá tým, který magazín tvoří
  • Jak připravují publikační plán a vyhodnocují výsledky magazínu
  • Jaké jsou výsledky a dopady projektu Index finanční gramotnosti
  • Jak vypadají newslettery a automatizace Portu
  • Jak měří a vyhodnocují e-mailový marketing
  • Jak na obsah tvořený influencery

Pokud se chcete dozvědět, jak v Portu využívají recyklovaný obsah, jaká sociální síť jim nejlépe funguje nebo třeba jak probíhala spolupráce s Kovym, pusťte si celý záznam pořadu. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 27 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.