Tomáš se toho nebál a popsal nám začátky firmy, jejich přešlapy i úspěchy. Vysvětlil, proč ke každému produktu vytvářejí vlastní příběh, a nechal nás nahlédnout do brand manuálu Angry Beards. Rozpovídal se o významu pražské kamenné prodejny i o B2B spolupráci.
V rozhovoru s Tomášem zaznělo například:
Pokud chcete zjistit také to, koho v Angry Beards od začátku poslouchají nebo co je pro jejich produkty klíčové, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Tomášem. Chcete-li si jejich rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.
Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Tomášem Čechem.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 2 minuty.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.