Kafe a marketing s Vojtou Prokešem o tom, jak může mít i menší značka velký příběh

Aktuální stav
Nezapsán/a
Cena
Zdarma

Vojta Prokeš nám prozradil, jak pomohli vyniknout dnes úspěšným českým značkám, jako jsou Slevomat, Vasky nebo Košík. Poukázal na to, že výzkum a testování přestává být výsadou velkých hráčů a že i menší značky by se měly snažit „nahlédnout do podvědomí lidí“. A protože na akci Kafe a marketing jdeme rádi do hloubky, Vojta nám ukázal, jak konkrétně na to.

Co v rozhovoru s Vojtou například zaznělo:

  • Chyba je, že malé značky začnou rovnou vyprávět rozvětvené příběhy. Zákazník si je ale nejprve musí spojit s kategorií.
  • Velké značky jdou po velkých potřebách zákazníků, menší se musí poohlížet po těch menších, které ty velké přehlížejí, a na těch vyrůst.
  • Začínající značka musí jet výkonnostní reklamu, menší značka už musí myslet na branding.
  • Loajální zákazník v podstatě neexistuje.

Pokud chcete vidět konkrétní tipy a strategie, jak i jako menší značka můžete vybudovat silný brand a obstát v konkurenci, pusťte si sestřih rozhovoru Josefa s Vojtou. Chcete-li si jejich rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Celý rozhovor včetně diskuze s návštěvníky najdete v členské sekci Včeliště. Kromě nesestříhaných záznamů z Kafe a marketing získáte jako člen také exkluzivní přístup k informacemi nabitým e-bookům, užitečným marketingovým šablonám, vzorům strategií nebo do soukromé diskuze s marketingovými odborníky.

Staňte se členem Včelištího úlu a pusťte si celý díl s Vojtou Prokešem.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 4 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.