Sabina nám popsala celý proces revitalizace obchodní značky, který byl v případě foodora velmi přínosný. Prozradila, co byly klíčové momenty, na co všechno nesměli zapomenout a jak konkrétně změnu značky komunikovali. Nechyběly ani příklady a sdílení toho, co se povedlo (i nepovedlo), nahlédli jsme také na konkrétní data před a po rebrandingu.
V rozhovoru se Sabinou zaznělo například:
Pokud chcete zjistit také to, jak foodora řeší poisitioning a v čem cítí slabiny, pusťte si celý záznam pořadu. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.
Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?
Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.
Jak je rozhovor časově náročný?
Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.
Jaká je cena?
Video můžete zhlédnout zdarma.
Budou přibývat i další podobná videa?
Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.