Kafe a marketing se Sabinou Erbanovou o rebrandingu

Aktuální stav
Nezapsán/a
Cena
Zdarma
Jak začít?

Sabina nám popsala celý proces revitalizace obchodní značky, který byl v případě foodora velmi přínosný. Prozradila, co byly klíčové momenty, na co všechno nesměli zapomenout a jak konkrétně změnu značky komunikovali. Nechyběly ani příklady a sdílení toho, co se povedlo (i nepovedlo), nahlédli jsme také na konkrétní data před a po rebrandingu.

V rozhovoru se Sabinou zaznělo například:

  • Kdy a proč je vhodné rebrandovat.
  • Jak a kdy rebranding vyhodnocovat.
  • Proč se firmy tohoto procesu bojí.
  • Proč došlo na rebranding z Dáme jídlo na foodora.
  • Jak dlouho revitalizace trvala a co konkrétně obnášela.
  • Jak mění foodora zažitý mindset zaměstnanců.
  • Co pro Sabinu znamená lovebrand.

Pokud chcete zjistit také to, jak foodora řeší poisitioning a v čem cítí slabiny, pusťte si celý záznam pořadu. Chcete-li si rozhovor pustit jako podcast, najdete ho na Spotify i Apple Podcasts jako Včeliště Podcast.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 20 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu akcí Kafe a marketing, které pravidelně pořádáme. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.