Outsourcing obsahu

Aktuální stav
Nezapsán/a
Cena
Zdarma

Stojí vás tvorba textů příliš mnoho času, peněz i úsilí a zvažujete možnost najmout si profesionálního copywritera? Pak by vás náš kurz outsourcingu tvorby obsahu neměl minout. Ukážeme vám nejen jak najít vhodného člověka, ale především jak spolupráci s ním zefektivnit a připravit za méně peněz více lepšího a kvalitnějšího obsahu.

Co se v kurzu naučíte

Ve 30 minutách se naučíte úspěšně spolupracovat s externisty na tvorbě obsahu pro váš web a marketing. Budete vědět, jak copywriterovi připravit zadání, jak mu poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu, v čem je outsourcing tvorby obsahu výhodný a v čem nikoliv.

Krok po kroku vás čeká:

  • Kdo a proč by měl tvořit texty pro váš marketing a jak moc jsou důležité?
  • Co si nachystat před spoluprací? Tipy z praxe pro lepší výsledek a úsporu času.
  • Jak vypadá správné zadání pro copywritera?
  • Jak poskytnout zpětnou vazbu na hotový text + praktické příklady.
  • Téma, cíl a struktura textu.
  • Výhody a nevýhody různých možností outsourcování tvorby textů a jak vybrat tu nejvhodnější.

Praktické informace

Pro koho se kurz hodí?

Pro všechny, kteří chtějí zefektivnit svůj obsahový marketing – ať už si texty tvoří sami, nebo na jejich tvorbě spolupracují s externisty.

Jak je kurz časově náročný?

Kurz se skládá ze 7 lekcí a zabere vám zhruba půl hodinky.

Kolik za kurz zaplatím?

Kurz jsme pro vás připravili zdarma.

Musím kurz procházet najednou? 

Kurz můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe vždy navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám zaktivní tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste již prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí kliknout na první část „Jak důležité jsou texty v marketingu a kdo je má psát“.

Naučte se úspěšně spolupracovat s externisty

Už za půl hodinky můžete umět efektivně outsourcovat obsahový marketing. Stačí k tomu jediné: