Kafe a marketing: Shopsys

Jestli někdo ví, jak dělat B2B marketing pro majitele e-shopů, tak je to duo Matěj Kapošváry a Lukáš Havlásek. Před lety založili vývojářskou e-commerce společnost Shopsys, která dnes zaměstnává už více než 70 odborníků a patří mezi špičky na českém trhu. A co více, nově míří i do zahraničí. V rámci rozhovoru z cyklu Kafe a marketing nám prozradili své marketingové postupy, které rozhodně neříkají na potkání. Třeba to, jak je možné, že ovládnou každou konferenci, a v čem je jejich PR lepší než od konkurence.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak se v Shopsys dostávají k těžce dostupným velkým klientům.
  • Proč je důležité účast na konferenci dopředu zvážit a do detailu se na ni připravit.
  • Jak vyhodnotit návratnost investic do konference.
  • Jak na efektivní produkci specializovaného firemního časopisu a co to firmě může přinést.
  • Proč vaše videa s vysokou sledovaností nemusí přinést nové zákazníky.
  • Jakou sílu mají reference u prodeje nákladného produktu.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 4 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

10 let zkušeností v marketingu a k tomu 100 km měsíčně v nohách. Karel Dytrych je cestovatel s duší marketéra. Nebo snad marketér s duší cestovatele? Karel nám prozradil své fígle v online projektech, díky kterým šetří čas jiným. Znát ho můžete nejen z Freelo a Vašeho Hostingu, ale svůj um předvedl také u projektů Hlidam.to, Seo-servis.cz nebo Saaskari.cz. Dále spolupracoval s firmami jako je Nikon, Mountfield nebo třeba Nedcon.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak se vyvíjí marketingová strategie s vývojem samotného produktu.
  • Proč je důležité vzdělávat svoje zákazníky.
  • Jak najít pro značku specifický tón komunikace a držet se ho.
  • Jak efektivně sbírat zpětnou vazbu a poskytovat zákaznickou péči.
  • Jak využít jednu informaci na různých komunikačních kanálech.
  • Co vám může a nemusí přinést pravidelné natáčení podcastu.
  • Jak se Freelu (ne)povedla expanze do zahraničí.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 12 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Pokud se někdo dokáže postarat o „znovuzrození“ nebo opravdové nastartování e-shopu, je to právě Dan Višňák. Důkazem je několik desítek českých i slovenských internetových obchodů, kterým pomohl k reálnému navýšení obratu. Dokázal jim poradit a vést je správnou cestou. Své zkušenosti předává prostřednictvím vlastního projektu Eshoprestart.cz. S mottem „Každý e-shop může být úspěšný“ předává své zkušenosti a zároveň varuje před chybami, kterými si provozovatelé e-shopů sami házejí klacky pod nohy.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak na kvalitní strategii, aby vás odlišila od konkurence.
  • Jak vám kvalitní produktové stránky několikanásobně zvýší obrat.
  • Jakou roli hraje design e-shopu.
  • Jak komunikovat se zákazníky a měřit efektivitu zákaznického servisu.
  • Jak působit na zákazníkovy emoce a vrýt se mu do paměti.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 25 minut.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Tereza pomáhá strategickému rozvoji značek a buduje (love)brandy. Je přední seniorní marketérka agentury Kindred a s rozvojem pomáhala klientům zvučných jmen jako Moneta Money Bank, LG, Raiffeisenbank, NN Česká republika, Česká spořitelna nebo Sunar. Vedla také marketingový tým 4 zemí CEE regionu v Bonami. V rozhovoru se s námi podělila mimo jiné o to, jak pracovat s daty a jak značky zaspaly digitální inovaci.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Jak efektivně sledovat a využívat data.
  • Jak stanovit cíle napříč firmou a vyhodnocovat je komplexně.
  • Jak probíhá transformace byznysu velkých firem.
  • Proč některé firmy zaspaly dobu a propásly digitální transformaci.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 2 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Katka stojí v čele největšího nástroje na e-mail marketing u nás – SmartEmailingu. Podělila se s námi o to, proč je důležité zákazníka skutečně poznat a naslouchat mu, nebo co se může stát, když svou databázi kontaktů nebudete pravidelně čistit. Nebála se ani mluvit o úskalích a nepříjemnostech, které její tým na cestě k úspěchu potkaly.

Co se v rozhovoru dozvíte

  • Proč je důležité zaměřit se na jednu cílovou skupinu.
  • Jaký by měl být minimální open-rate (míra otevření) e-mailu a proč neustále aktualizovat databázi kontaktů.
  • Jak efektivně využít e-mailovou automatizaci.
  • Co je to funnel a proč byste ho měli používat.
  • Jak se rozhodnout udělat radikální změnu, když něco nefunguje.
  • Proč jim ve SmartEmailingu některé kurzy a webináře uškodily a jiné opakovaně přináší stovky nových zákazníků.

Praktické informace

Je rozhovor vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je rozhovor časově náročný?

Celé video trvá 1 hodinu a 2 minuty.

Jaká je cena?

Video můžete zhlédnout zdarma.

Budou přibývat i další podobná videa?

Video je součástí cyklu přednášek Kafe a marketing, které pořádáme každý měsíc. O dalších plánovaných akcích se dozvíte na https://kafeamarketing.cz/.

Chcete se odlišit od konkurence a tvořit kvalitní a hodnotný obsah, který vám bude přinášet nové zákazníky? Jste na správném místě. Připravili jsme pro vás content marketing kurz, v němž vám zdarma odhalíme, jak pomocí obsahu zvýšit efektivitu vašeho internetového marketingu.

Co se v kurzu naučíte

Naučíte se vše, co potřebujete pro to, abyste mohli s obsahovým marketingem úspěšně začít. Kurz vás vybaví informacemi, které vám pomohou zorientovat se v jednotlivých pojmech, nástrojích a strategiích. Nastíní výhody a nevýhody tvorby obsahu. Odhalí, pro koho je tento typ marketingu vhodný a jakým způsobem ho implementovat do celkové komunikace firmy. 

Krok po kroku vás čeká:

  • Co je obsahový marketing?
  • Pro koho je obsahový marketing ideální, jeho výhody a nevýhody.
  • Pět procesů v obsahovém marketingu.
  • Jaké výsledky očekávat od obsahového marketingu?
  • Jak začít s obsahovým marketingem?
  • Jak propojit obsahový marketing s dalšími formami marketingu?

Praktické informace

Je kurz vhodný pro úplné začátečníky?

Ano. Je dobré orientovat se v základech online marketingu, nic víc ale znát nemusíte.

Jak je kurz časově náročný?

Kurz se skládá z 9 teoretických lekcí, jejichž projití vám zabere 1 hodinu. Ke každé lekci dostanete praktický úkol.

Jaká je cena kurzu?

Základy obsahového marketingu absolvujete zdarma.

Musím kurz procházet najednou? 

Kurz můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe vždy navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám zaktivní tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste již prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí kliknout na první část „Úvod k tréninku“.

Stojí vás tvorba textů příliš mnoho času, peněz i úsilí a zvažujete možnost najmout si profesionálního copywritera? Pak by vás náš kurz outsourcingu tvorby obsahu neměl minout. Ukážeme vám nejen jak najít vhodného člověka, ale především jak spolupráci s ním zefektivnit a připravit za méně peněz více lepšího a kvalitnějšího obsahu.

Co se v kurzu naučíte

Ve 30 minutách se naučíte úspěšně spolupracovat s externisty na tvorbě obsahu pro váš web a marketing. Budete vědět, jak copywriterovi připravit zadání, jak mu poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu, v čem je outsourcing tvorby obsahu výhodný a v čem nikoliv.

Krok po kroku vás čeká:

  • Kdo a proč by měl tvořit texty pro váš marketing a jak moc jsou důležité?
  • Co si nachystat před spoluprací? Tipy z praxe pro lepší výsledek a úsporu času.
  • Jak vypadá správné zadání pro copywritera?
  • Jak poskytnout zpětnou vazbu na hotový text + praktické příklady.
  • Téma, cíl a struktura textu.
  • Výhody a nevýhody různých možností outsourcování tvorby textů a jak vybrat tu nejvhodnější.

Praktické informace

Pro koho se kurz hodí?

Pro všechny, kteří chtějí zefektivnit svůj obsahový marketing – ať už si texty tvoří sami, nebo na jejich tvorbě spolupracují s externisty.

Jak je kurz časově náročný?

Kurz se skládá ze 7 lekcí a zabere vám zhruba půl hodinky.

Kolik za kurz zaplatím?

Kurz jsme pro vás připravili zdarma.

Musím kurz procházet najednou? 

Kurz můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe vždy navazují. Po zhlédnutí každého videa se vám zaktivní tlačítko „Označit jako dokončené“ (najdete ho pod videem). Pokud na něj kliknete, lekci označíte za splněnou – vždy tak budete mít přehled, které lekce jste již prošli a které vás ještě čekají. Začněte se vzděláváním již nyní, stačí kliknout na první část „Jak důležité jsou texty v marketingu a kdo je má psát“.

Načerpejte inspiraci od úspěšných

Už za hodinku můžete znát spoustu tipů a triků, abyste mohli napodobit úspěch Shopsys. Stačí k tomu jediné: