Obsahový audit

Aktuální stav
Nezapsán/a
Cena
3 900,00 Kč
Jak začít?

Přihlaste se do online kurzu, který vás krok po kroku provede přípravou obsahového auditu na vašem webu, ale i mimo něj. Obsahový audit představuje nepostradatelného pomocníka, který vám ukáže, jak uspět v obsahovém marketingu a získávat více zákazníků ze SEO. Pomůže vám také smysluplně redesignovat web, zvýšit konverzní poměr, snížit cenu za reklamu a dělat marketing opravdu strategicky.

V kurzu vás čeká 14 srozumitelných lekcí nabitých informacemi a praktickými příklady. Součástí je i prezentace velké vzorové tabulky obsahového auditu a návody, jak vytvořit obsahový audit na webu, sociálních sítích nebo v offline prostředí.

Dozvíte se ale také:

  • jak výsledky auditu vyhodnotit,
  • jak si stanovit priority,
  • jak rozplánovat a realizovat v týmu činnosti vyplývající z auditu,
  • jak změřit, co vám audit přinesl.

Kurz je postavený na více než 10 letech praxe a desítkách obsahových auditů.

Co se v online kurzu o obsahovém auditu naučíte?

Během pouhých 2 hodin se naučíte, jak si zpracovat vlastní obsahový audit, a to i v případě, že jste nikdy předtím žádný nedělali nebo neviděli. Díky auditu získáte přehled o veškerém obsahu, který jste jako značka či projekt dosud vytvořili.

Pomůže vám systematicky zlepšit méně kvalitní obsah a aktualizovat ten starý. Zjistíte, jaké podstránky jsou úspěšné v přirozených výsledcích vyhledávání a proč se jiným v rámci SEO nedaří. Odhalíte, jaký obsah má problémy s uživatelskou přívětivostí, kde vám chybí výzvy k akci, jaké podstránky lákají nejvíce návštěvníků a jsou pro vás tím pádem nejdůležitější.

Naučíte se analyzovat také různé formáty obsahu – pdfka, e-booky, případové studie, videa, nebo třeba příspěvky na sociálních sítích. Ukážeme vám i jak vyhodnotit výsledky auditu, stanovit si priority, jak ve vašem týmu vylepšení efektivně realizovat a jak změřit výsledky, které audit přinesl.

Proč je obsahový audit chybějícím dílkem mozaiky vašeho úspěšného marketingu?

  • Obsahový audit dodá vašemu obsahovému marketingu strategii a priority, na základě kterých postavíte svůj web tak, aby předal návštěvníkům ty nejdůležitější informace, zaujal je a motivoval je ke konverzi. Ušetřete čas a investujte ho do nejdůležitějších kusů obsahu, které vám skutečně přivedou zákazníky. Jak obsahový audit pomůže udělat pořádek ve vašem obsahu se dozvíte v tomto videu.
  • Nejdůležitějším faktorem úspěšného SEO je právě obsah, který se může stát vaší dlouhodobou konkurenční výhodou. Spousta marketérů si to ale stále nechce přiznat a namísto kvalitní obsahové strategie jen neustále přidávají H1 nadpisy nebo zmenšují obrázky o 50 kB, což nepřináší žádné výsledky. Více o přínosu obsahového auditu pro SEO se dozvíte v krátkém videu.
  • Smysluplný redesign webu nespočívá v tom, že každé 2 roky změníte barvu nebo vzhled stránky. Obsahový audit vám pomůže zlepšit celou strukturu webu, zpřehlednit informace, zvýšit konverzní poměr a provést redesign na dalších mnoho let dopředu.
  • Postavte svůj marketing na pevných základech, které vás dovedou k úspěchu. Základními kameny jsou funkční obsah na webu, sociálních sítích, ale i v offline marketingu.

Ukázky z kurzu

Praktické informace

  • Je kurz obsahového auditu vhodný i pro začátečníky?

Ano. Vše ukazujeme na příkladech, od základů a krok za krokem, takže kurz zvládnete i jako úplní začátečníci. Součástí kurzu jsou však i pokročilé techniky a triky, které se budou hodit také zkušenějším marketingovým specialistům.

  • Jak je kurz časově náročný?

Čeká vás 14 lekcí, které vám celkem zaberou necelé dvě hodiny. Studijní tempo si určujete sami, dle svých časových možností.

  • Jaká je cena kurzu?

Kurz obsahového auditu stojí 3900 Kč bez DPH. V ceně máte navíc po dobu 1 měsíce od zakoupení kurzu ještě konzultace s námi v ceně.

  • Co budu potřebovat pro absolvování kurzu?

Budete potřebovat počítač a chvíli času. Díky kurzu si můžete obsahový audit připravit s použitím nástrojů, které jsou k dispozici zdarma. Pokročilé volitelné funkce některých nástrojů budou vyžadovat i placené verze nástroje. Zpravidla stojí několik desítek dolarů. Účastníkům kurzu ale nabízíme možnost využít placené nástroje, aniž byste si museli kupovat licenci. Vstupní data pro obsahový audit vám rádi připravíme.

  • Je možné získat certifikát o úspěšném absolvování?

Ano. Jakmile si projdete všechny lekce, označte je tlačítkem jako dokončené a na konci od nás získáte certifikát absolventa.

  • Musím kurz procházet najednou?

Školení můžete procházet dle svých časových možností nebo se věnovat pouze tématům, která vás zajímají. Jednotlivé lekce však doporučujeme absolvovat v pořadí, v jakém jsou seřazeny, neboť na sebe navazují. Začněte s kurzem hned. Stačí si zakoupit přístup a kliknout na první lekci „Úvod“.

Vytvořte si vlastní obsahový audit a dělejte marketing strategicky

Informacemi a praktickými ukázkami nabitý kurz, který vám ukáže, jak pomocí obsahového auditu zlepšit web, SEO, UX, konverzní poměr a utéct konkurenci.