Obsahový audit je nepostradatelný pomocník, pokud chcete uspět v obsahovém marketingu a získávat více zákazníků ze SEO. Pomůže vám také pořádně redesignovat web, zvýšit konverzní poměr, snížit cenu za reklamu a dělat strategický marketing.

Ponořte se do online studia a posuňte váš marketing na novou úroveň. Z jakých kurzů můžete vybírat?
Obsahový audit je nepostradatelný pomocník, pokud chcete uspět v obsahovém marketingu a získávat více zákazníků ze SEO. Pomůže vám také pořádně redesignovat web, zvýšit konverzní poměr, snížit cenu za reklamu a dělat strategický marketing.
Chcete začít s marketingem na sociálních sítích? Kurz plný praktických ukázek a těch nejdůležitějších informací vám k tomu pomůže bez ohledu na to, zda už sociální sítě využíváte nebo o nich teprve uvažujete.
Kurz Základy e-mail marketingu je nabitý tím nejdůležitějším, abyste posílali e-maily, které vám pomohou budovat silný brand a vaše zákazníky přimějí zamilovat si vaše služby.
Školení Základy SEO je nabité tím nejdůležitějším, co byste měli o optimalizaci pro vyhledávače vědět, abyste zviditelnili svůj web či obsah v přirozených výsledcích vyhledávání na Googlu, Seznamu a v dalších vyhledávačích.
Staňte se členy Včeliště a získejte přístup k exkluzivním výhodám, jako je privátní diskuze, přísun marketingových novinek, placené a neveřejné e-booky, vzory, šablony, checklisty, návody, slevy na kurzy a vstupné.
Marketingové materiály, které vám pomohou při práci, zefektivní marketing a inspirují.
Získejte přístup ke všem placeným i neveřejným e-bookům z dílny Včeliště. Všechny naše publikace přehledně na jednom místě.
Jak sestavit úspěšnou obsahovou strategii, která osloví nové zákazníky a zapojí ty stávající.
Jak plánovat konkrétní kroky k tomu, aby vám online marketing přinesl nové zákazníky i vyšší efektivitu?
Zjistěte, jak zaujmout zákazníky a zároveň jim poskytnout všechny potřebné informace.
Neformální setkání nad kávou se zajímavými lidmi z oboru. Zaposlouchejte se do příběhů zkušených marketérů, kteří s námi sdíleli své úspěchy, přešlapy i cenné tipy z praxe.
Abyste poznali své zákazníky a jejich potřeby, nemusíte investovat miliony do průzkumů. Behavio Labs dokazuje, že výzkumy a testování jsou dostupné i menším značkám, a spoluzakladatel této společnosti Vojtěch Prokeš nás nechal nahlédnout pod pokličku jejich know-how.
Tomáš Čech je zakladatel nejviditelnější a nejdrzejší značky v oblasti (nejen) pánské kosmetiky v ČR – Angry Beards. Nebojí se originálně komunikovat, vsadit na odvážný marketing ani pustit do světa zákulisní detaily. A přesně to udělal v rámci Kafe a marketing.
Helena Szostková poznala svět UGC z několika úhlů – jako tvůrce i jako UGC koordinátor ve firmě, v Čechách i ve světě. Jako jedna z prvních začala o svých zkušenostech a poznatcích otevřeně mluvit a o konkrétní příklady ze své praxe se přišla podělit i s námi.
Jan Coufal se svou agenturou CZECH PROMOTION pomáhá klientům zviditelnit jejich značku, což se jim s Alzákem povedlo dokonale. Honza rád předává své zkušenosti dál, proto si s námi přišel o firemních maskotech popovídat. Jak na vlastního Alzáka se dozvíte právě teď.
Content designerka Komerční banky Michaela Čekanová nám přišla ukázat, jak vytvořit a aplikovat copy styl, který osloví nové publikum, a jak psát články, které vám zajistí pěkné pozice ve výsledcích vyhledávání. Připravte se na nálož nejen copy, ale také SEO a UX tipů.
Brand architect společnosti foodora Sabina Erbanová nám přinesla recept na úspěšný rebranding. Proces revitalizace značky byl pro foodora velmi přínosný a Sabina se nebála sdělit a ukázat podrobnosti, které mohou pomoci všem, kteří o rebrandingu přemýšlejí.
Ivo Mrena ze Shoptetu nám ukázal statistiky a tvrdá data, ke kterým se e-shopař běžně nedostane. Seznámil nás s dlouhodobým vývojem české e-commerce a poskytnul perspektivu celého trhu, díky níž si lze plánovat případný rozvoj podnikání.
Marketingová a PR specialistka z nejrychleji rostoucí české crowdfundingové platformy Donio Cristina Carmen Baron nás přišla zasvětit do tajů crowdfundingu. Kromě rad a doporučení ohledně crowdfundingových projektů zazněly také zákulisní informace o Donio.
Chcete se dozvědět něco nového ze světa online marketingu? Josef Řezníček vám prozradí marketingové rady a triky týkající se sociálních sítí, SEO, e-mailingu, strategií a obsahovém marketingu.
Nastavení cookie lišty je velmi oblíbené slovní spojení, které od začátku roku 2022 velmi rezonuje celým online světem. Právě proto si toto téma zvolil i Josef Řezníček jako přednášku pro studenty Vysoké školy ekonomické v Praze v rámci akce Absolvenské středy.